• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 14:01:54 följande:
    Halloj där. Är du tillbaka? Kyss

JAAAA!!!!! Kyss

"Tillbaka" till FL skulle jag inte kalla det- men hemma!    Solig

Nu ska jag hämta mina fisar, men jag loggar in igen senare. :) 
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • I Blackrose I
    Noun skrev 2011-08-30 14:04:23 följande:
    JAAAA!!!!! Kyss
    "Tillbaka" till FL skulle jag inte kalla det- men hemma!    Solig
    Nu ska jag hämta mina fisar, men jag loggar in igen senare. :) 
    Välkommen tillbax. Nalle
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:14:36 följande:
    Nackskott på kvinnor som har utländska män?

Brukar du läsa på Flashback? Det kommer en del galna trådar på FL ibland, men om du vill kan jag länka dig till minst 10 trådar på flashback, med åsikter som jag inte anser har en plats i vårt moderna samhälle.

Handlar om allt från pedofiler, snubbar som drömmer om att våldta, massor av trådar om "negrer" och rent ut sagt asrasistiska trådar.

Det är inte svårt att behandla sina medmänniskor med lite respekt. Online eller IRL.
    Sitter man och är så hatisk på nätet, som många är, vågar jag påstå att man inte mår helt ok. Därför är flashback obehagligt.      
    I'm the me I choose to be ...
  • Noun
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 14:07:31 följande:
    Välkommen tillbax. Nalle

Tack!Hjärta
    En bra lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel medan sanningen letar efter sina sandaler.
  • fisförnäm
    Jäjd skrev 2011-08-29 19:37:52 följande:
    Ja jag tyckte faktiskt det. Det blev visst bara bättre och bättre detta med dubbelmackor och könshår ser jag! Sen vet jag inte om det är att klassa som en fördom att människor från MENA- länder (och även andra länder givetvis) generellt har mer/grövre kroppsbehåring än till exempel skandinavier.
    Men där ser man.
    Tur man kan läsa här och få sina hemska håriga fördomar så elegant krossade.      
    Äsch, vad är en OT-tråd till för egentligen? Alla ämnen ska behandlas. Lägg dessutom till det att jag är PI och Rose har även hon sina PI-böjningar ibland.
    Hur blev  fördomarna krossade?
    Hmm jo det är väl samma här med, lite flytt och lite nya jobb-pluggtankar men vi får väl se var det landar.
    Haha, visst serru. Har du passerat 20 nu?

Och män ska fan inte vara helt jävla hårlösa!  What Cooper said. Lite hår, det blir bra det.
    Där ser man! Blev det bra boende tillslut? Önskar dig lycka till då.
    Japp, nu är det ok att vara pervers, eller hur var det?

Väl skrivet! *kammar benen*
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-30 11:34:34 följande:
    Fråga inte mig. Jag får fortfarande kräkkänsla när jag tänker på det.
    Det där tror jag inte på förrän jag ser det, men jag vill nog inte se det... Snacka om vanskapt.
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-08-30 17:24:09 följande:
    Det där tror jag inte på förrän jag ser det, men jag vill nog inte se det... Snacka om vanskapt.
    Ja stackars människa ...
    I'm the me I choose to be ...
  • Jäjd
    fisförnäm skrev 2011-08-30 17:21:44 följande:
    Äsch, vad är en OT-tråd till för egentligen? Alla ämnen ska behandlas. Lägg dessutom till det att jag är PI och Rose har även hon sina PI-böjningar ibland.
    Hur blev  fördomarna krossade?
    Hmm jo det är väl samma här med, lite flytt och lite nya jobb-pluggtankar men vi får väl se var det landar.
    Haha, visst serru. Har du passerat 20 nu?

Och män ska fan inte vara helt jävla hårlösa!  What Cooper said. Lite hår, det blir bra det.
    Men höhö som man säger i den här tråden, jag tyckte givetvis inte att några fördomar krossades eftersom jag inte ansåg att det var några. Flört
    fisförnäm skrev 2011-08-30 17:21:44 följande:
    Där ser man! Blev det bra boende tillslut? Önskar dig lycka till då.
    Japp, nu är det ok att vara pervers, eller hur var det?

Väl skrivet! *kammar benen*
    Jodå, det blev bra boende till slut. Eller blir, flyttar i övermorgon.
    Så du är vuxen nu! Coolt!
    Pervers vet jag inte om vi ska vara. Det överlämnar jag till andra. Drömmer  

• Jäjd

Jag tvivlar på att en människa med hår på ollonet ens existerar. Det troligaste är nog att Rose inte ville tillstå att det inte var hårväxt på ett ollon som hon menade utan överdrev lite där.

*teori*

• Ernst Hugo
    Jäjd skrev 2011-08-30 17:57:06 följande:
    Jag tvivlar på att en människa med hår på ollonet ens existerar. Det troligaste är nog att Rose inte ville tillstå att det inte var hårväxt på ett ollon som hon menade utan överdrev lite där.

*teori*

Halloou, hur har du det? Några nya reflektioner och allmänt glada tillrop idag? (jag vet störig stavning på inledande ord :)
    Come on katten - det svänger ju...
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...