• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • TheCoopers
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 18:51:41 följande:
    Naturligt ickehårig (typ tunna eller glest med hår) kan jag köpa.
    Men inte någon som medvetet gör sig av med allt hår...ocoolt! 
    precis !
    I'm the me I choose to be ...
  • Jäjd
    fisförnäm skrev 2011-08-29 17:27:04 följande:
    Eller hur? Du anar inte hur länge jag går och grunnar över dem om dagarna...
    Jäjd skrev 2011-08-28 13:01:41 följande:
    Nej det var inte igår. Hur står det till?
    Ja precis, rött linne.  
    Ja jag tyckte faktiskt det. Det blev visst bara bättre och bättre detta med dubbelmackor och könshår ser jag! Sen vet jag inte om det är att klassa som en fördom att människor från MENA- länder (och även andra länder givetvis) generellt har mer/grövre kroppsbehåring än till exempel skandinavier.
    Men där ser man.
    Tur man kan läsa här och få sina hemska håriga fördomar så elegant krossade.   
    fisförnäm skrev 2011-08-29 17:27:04 följande:
    Det är som vanligt, jobbar, sliter och står i. Hur är det själv?
    Fint med rött, men lite mer urringning hade inte skadat...
    Hmm jo det är väl samma här med, lite flytt och lite nya jobb-pluggtankar men vi får väl se var det landar.
    Haha, visst serru. Har du passerat 20 nu?

Och män ska fan inte vara helt jävla hårlösa!  What Cooper said. Lite hår, det blir bra det.

• I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:34:39 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 18:23:54 följande:
    Som sagt är det mjuka hårstrån så gör det mig inget. Jo, maken har hår på bena och lite på armarna, bröstet har han minimalt just i mitten av någon konstig anledning som han brukar raka bort för det mesta men hår mellan bena finns inte en chans att jag tolererar.
    Äh, du är bara förvirrad. Det är manligt med hår, hårda som mjuka strån. 
    Enligt vem? Ja, jag vet att män generellt har mer hår på kroppen än kvinnor men nej, en man som inte har hår på kroppen eller har minimalt med hår kan vara lika manlig som en hårboll.
    Ingen kommer någonsin lyckas få ner mig med en hårig K*K. Kräks
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-08-29 20:30:10 följande:
    Hår Kräks
    Mmm
  • TheCoopers
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 21:11:31 följande:
    Enligt vem? Ja, jag vet att män generellt har mer hår på kroppen än kvinnor men nej, en man som inte har hår på kroppen eller har minimalt med hår kan vara lika manlig som en hårboll.
    Ingen kommer någonsin lyckas få ner mig med en hårig K*K. Kräks
    men en kuk kan väl inte vara hårig .. eller det har jag aldrig sett iallafall . Nu är jag ingen kuk expert ... men en hårig kuk ? really?
  • I Blackrose I
    FamiljenCooper skrev 2011-08-30 09:07:31 följande:
    men en kuk kan väl inte vara hårig .. eller det har jag aldrig sett iallafall . Nu är jag ingen kuk expert ... men en hårig kuk ? really?
    Äh, ni förstår. Har träffat på killar som har haft hår överallt mellan benen förutom själva kuken då. Att få in en hårig ollon i munnen får det att vända sig imagen. Kräks Och det spelar ingen roll att det är trimmad, helrakad ska det va.
  • Chazz Michael Michaels

Hårigt ollon??? Det låter läskigt.

• TheCoopers
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-08-30 09:35:07 följande:
    Låter mer än läskigt ........
  • Jäjd
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-08-30 09:35:07 följande:
    Skrattande

Kan det vara en persisk grej?  
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...