• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-29 17:48:11 följande:
    Tack och lov så blir det ingen "riktig" dubbelmacka...
    Det hade annars gjort dig gott.
    fisförnäm skrev 2011-08-29 17:48:11 följande:
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:39:52 följande:
    Nej, inte alla men jo, jag tror ju att majoriteten av svenska killar är kassa i sängen så alla har vi väl våra fördomar dessutom är jag inte 100% pers. Har fått min bleka färg och nästan hårfria kropp från pappas sida och är inte gift med en från ME så jag slipper hår när det kommer till sex tack och lov. Som sagt det är otrolig avtändande.
    Såja, nu håller vi oss till hårväxten här.
    Nä, du är ju halvryss, eller hur var det?
    Kan du inte ens tolerera hår på bröstet?
    Ja.
    Det beror på om det är grova eller mjuka hårstrån. Om det är mjuka gör det mig inget men om det är grova så nej. Är nog det enda stället där jag kan tåla hår på en mans kropp förutom skallen.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:51:30 följande:
    Det hade annars gjort dig gott.
    Över min döda kropp.
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 17:51:30 följande:
    Ja.
    Det beror på om det är grova eller mjuka hårstrån. Om det är mjuka gör det mig inget men om det är grova så nej. Är nog det enda stället där jag kan tåla hår på en mans kropp förutom skallen.
    Jaså? Hår på ben och armar är alltså även det förbjudet? Stackars man du har.
    Aldrig funderat på om du börjat svinga dig åt det lesbiska hållet?
  • I Blackrose I
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:02:49 följande:
    Över min döda kropp.
    Att hitta Nekrofiler kan ju inte vara så svårt med umgänget du har.
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:02:49 följande:
    Jaså? Hår på ben och armar är alltså även det förbjudet? Stackars man du har.
    Aldrig funderat på om du börjat svinga dig åt det lesbiska hållet?
    Som sagt är det mjuka hårstrån så gör det mig inget. Jo, maken har hår på bena och lite på armarna, bröstet har han minimalt just i mitten av någon konstig anledning som han brukar raka bort för det mesta men hår mellan bena finns inte en chans att jag tolererar.
    Ett kåt utländskt elände med fina tits (Sumpbävern)
  • fisförnäm
    FamiljenCooper skrev 2011-08-29 18:06:50 följande:
    Äsch jag tycker män ska vara håriga !
    Trodde aldrig detta skulle ske, men jag ger tummen upp för ett av dina inlägg.
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:26:23 följande:
    Trodde aldrig detta skulle ske, men jag ger tummen upp för ett av dina inlägg.
    hahhaha plötsligt händer det !

Men jo jag föredrar hårigt framför slätrakat över hela kroppen .. det känns lite .... hmmm urk ?

Nu menar jag ju inte att jag vill ha en man som är som en hårig matta över hela kroppen . Men vanlig behåring ... jo tack det blir bra
    I'm the me I choose to be ...
  • fisförnäm
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 18:23:54 följande:
    Att hitta Nekrofiler kan ju inte vara så svårt med umgänget du har.
    Ja, nu när du säger det så.... Nä, det finns tyvärr ingen. Nåja, man kan ju inte få allt...
    I Blackrose I skrev 2011-08-29 18:23:54 följande:
    Som sagt är det mjuka hårstrån så gör det mig inget. Jo, maken har hår på bena och lite på armarna, bröstet har han minimalt just i mitten av någon konstig anledning som han brukar raka bort för det mesta men hår mellan bena finns inte en chans att jag tolererar.
    Äh, du är bara förvirrad. Det är manligt med hår, hårda som mjuka strån. 
  • fisförnäm
    FamiljenCooper skrev 2011-08-29 18:33:35 följande:
    hahhaha plötsligt händer det !

Men jo jag föredrar hårigt framför slätrakat över hela kroppen .. det känns lite .... hmmm urk ?

Nu menar jag ju inte att jag vill ha en man som är som en hårig matta över hela kroppen . Men vanlig behåring ... jo tack det blir bra
    Ja, nog tycker jag att man ska trimma sig lite här och var, om jag ska vara seriös.
  • TheCoopers
    fisförnäm skrev 2011-08-29 18:36:37 följande:
    Ja, nog tycker jag att man ska trimma sig lite här och var, om jag ska vara seriös.
    Jo trimma är fint . Raka hela kroppen ... nej .. kala ben på en man ?
    I'm the me I choose to be ...
  • Nice Girl Wrong Place
    FamiljenCooper skrev 2011-08-29 18:38:49 följande:
    Jo trimma är fint . Raka hela kroppen ... nej .. kala ben på en man ?

Naturligt ickehårig (typ tunna eller glest med hår) kan jag köpa.
    Men inte någon som medvetet gör sig av med allt hår...ocoolt! 
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...