• Nice Girl Wrong Place

Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...

Jag lade den under "tro det eller ej", eftersom deltagarna i denna tråd (förhoppningsvis) är de som ofta råkar i luven på varandra under samhälle och politik.
    Trådar under dessa kategorier (och också religion ibland) tenderar att bli rejält OT och ibland (ve och fasa) börjar folk från skilda politiska läger nästan försynt flörta med varandra.

Detta är givetvis inte helt acceptabelt, men i denna tråd hoppas jag att det ska vara högt i tak.
    Blir du arg på någon? Känner du ett intressant sidospår växa fram ur en diskussion om SD och modersmålsundervisningen (ja kom igen, vi vet alla att det är min hjärtefråga), eller vill du helt enkelt tala om för den där rabiata tjejen som är sjukt vänster att hon är lite cool trots allt? Eller är du kanske bara grälsjuk? Det funkar också.

Du är välkommen. Här kan du inte bli OT. Kom igen, vad har du på hjärtat?

Vad som händer i sandlådan, stannar i sandlådan.

• Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-01 21:35:42 följande:
    Men vad GÖR du med dina pengar?
    Ska jag ringa Lyxfällan...? 
    Tre vuxna, en lön
  • Skarprättare
    MrsAssault skrev 2011-09-01 21:31:37 följande:
    Jag fick lite ångest idag faktiskt. Är totalpank och vetefan vad jag ska göra i en hel jävla månad...
    Gör en äggdonation. Man få väl lite pröjs för det i alla fall?
  • MrsAssault
    Skarprättare skrev 2011-09-01 22:33:59 följande:
    Gör en äggdonation. Man få väl lite pröjs för det i alla fall?
    Jag har fan inga ägg att donera nu hahaha eller menar du att jag ska sälja min bebis när han kommer ut?
  • Skarprättare
    MrsAssault skrev 2011-09-01 22:36:57 följande:
    Jag har fan inga ägg att donera nu hahaha eller menar du att jag ska sälja min bebis när han kommer ut?
    Aj då. Jag förstår. Jag föreslår dock inte att du ska donera bebisen.

Sälja prylar på Blocket eller Tradera då?
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-09-01 21:34:17 följande:
    Har inga pengar alls. Alltså inte ett öre, har tom obetalda räkningar Förvånad
      neeej men så kan det väl inte vara ? På riktigt ?

*får ont i magen*
    I'm the me I choose to be ...
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-09-02 08:52:55 följande:
      neeej men så kan det väl inte vara ? På riktigt ?

*får ont i magen*
    Vi har pengar som ska skickas hit men de är så jävla slöa, jag blev lovad att de skulle komma senast den 31a så jag fixade lite så att vissa "mindre viktiga" räkningar skulle dras igår, de brukar ju inte bry sig så mkt om det blir en eller två dagar sent, men pengarna har inte kommit ännu.

Jag fick knappt nån lön den här månaden för jag varit sjuk en massa så jag prioriterade typ mat och sånt man behöver för att överleva.. Känns som kreditkort och skit kan vänta eller gå till inkasso. Tror inte de stänger av tv och internet och sånt förrän det är nån vecka sent iaf
  • TheCoopers
    MrsAssault skrev 2011-09-02 13:33:56 följande:
    Vi har pengar som ska skickas hit men de är så jävla slöa, jag blev lovad att de skulle komma senast den 31a så jag fixade lite så att vissa "mindre viktiga" räkningar skulle dras igår, de brukar ju inte bry sig så mkt om det blir en eller två dagar sent, men pengarna har inte kommit ännu.

Jag fick knappt nån lön den här månaden för jag varit sjuk en massa så jag prioriterade typ mat och sånt man behöver för att överleva.. Känns som kreditkort och skit kan vänta eller gå till inkasso. Tror inte de stänger av tv och internet och sånt förrän det är nån vecka sent iaf
    Åh stackare ! Hoppas pengarna kommer snart !

Annars får någon i ditt hushåll ( inte du ) pimpa ut sig själv hahahhaah
    I'm the me I choose to be ...
  • MrsAssault
    FamiljenCooper skrev 2011-09-02 13:49:27 följande:
    Åh stackare ! Hoppas pengarna kommer snart !

Annars får någon i ditt hushåll ( inte du ) pimpa ut sig själv hahahhaah
    Jag har sagt åt min man flera gånger att han borde börja fnaska, han skulle kunna tjäna hur mkt pengar som helst
Svar på tråden Den stora OT-tråden där PK och PI kan mötas...