• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Att vi lät en man i hyreshuset där vi bodde köra bil i stan på fyllan utan att vi anmälde honom. Han var nämligen chaffis och borta två-tre veckor i gången, var hemma en vecka, söp sig full, grälade med frun som slängde ut honom och så drog han en repa på stan, full. Vi ville nämligen inte att han skulle börja supa på heltid hemma vilket han skulle bli tvungen att gör ifall han åkte fast.

• Anonym
    Anonym (confused) skrev 2011-04-08 15:24:05 följande:
    Jag skulle aldrig erkänna att jag har sån otrolig lust att starta en tråd för att fråga varför i helvete folk skriver "hittepå", det är inte ett ord!!!! Det heter påhitt!!!  *går bärsärkagång*. Jag vill också fråga varför så många skriver "ej" i varenda mening!? Det värsta är när de inte skriver "korrekt" för övrigt utan skriver t.ex. "Det vill ja typ ej göra för jag ej har pengar till dom", *får psykos*.

Men jag vill inte starta en gnälltråd för jag tycker att det är så otroligt löjligt...
    Menne... Påhitt tycker jag är något bus, en handling eller liknande som man dragit ihop. Hittepå tycker jag är att dra rövarhistorier eller en knepig idé bara. Skillnad när det används, iaf här hos mig. Men kanske ej hos dej. (see what i did there? Flört )
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-08 16:11:55 följande:
    Menne... Påhitt tycker jag är något bus, en handling eller liknande som man dragit ihop. Hittepå tycker jag är att dra rövarhistorier eller en knepig idé bara. Skillnad när det används, iaf här hos mig. Men kanske ej hos dej. (see what i did there? Flört )
    haha hittepå låter gulligt! aldrig hört nån använda det dock.
  • Anonym

Var på fest i en kompis sommarstuga och vi kom på att vi skulle parkera om våra bilar enbart för att känna hur det känns att köra full, så jag backade min bil 2 meter. Detta skäms jag på riktigt för men såpass länge sen att det är preskiberat...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-04-08 16:25:48 följande:
    Var på fest i en kompis sommarstuga och vi kom på att vi skulle parkera om våra bilar enbart för att känna hur det känns att köra full, så jag backade min bil 2 meter. Detta skäms jag på riktigt för men såpass länge sen att det är preskiberat...
    Då kontrar jag med att säga att jag kört bil 5-6 varv runt en parkering, berusad, när jag var 14. (det gick bra, FYI)
  • Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag legat med nästan alla i min vänskapskrets (känner mest killar dårå).
    Blir både lite skamsen och full i fniss på en del fester när jag inser att alla i rummet har sett mig naken vid ett eller annat tillfälle.

• Anonym
    R3becca skrev 2011-04-08 16:22:00 följande:
    Jag kommer aldrig att erkänna att jag fullkomligt avgudar Nordman (och vore det inte för hans hemska drogproblem så hade jag försökt konkurrera ut hans fru, och ta honom ifrån henne!) och har, enda sedan jag var 12, haft "hemliga" drömmar om honom!
    Jag tycker även att Thomas DiLeva är bland de coolaste svenskarna som finns!
    När Thomas uppträdde utanför mitt hus under Åsele sommarmarknad så gick jag ut i pyjamas (klockan var typ 10 och jag var för bakisslö för att ta på mig acceptabla kläder), trängde mig längst fram i publiken, öppnade en öl och sjöng med till var enda låt!
    hahahahahahaha
  • Anonym

...att jag tycker att byhålan jag växte upp i är en dötråkig patetisk byhåla och att människorna jag växte upp med och som stannade kvar eller flyttade tillbaka är patetiska människor med patetiska liv och jag tror att deras liv  aldrig någonsin kommer att förändras till det bättre så länge dom bor kvar där. Vissa av mina kompisar som bor kvar där är 40-åriga oskulder som bor hemma hos sina föräldrar, jag föraktar dom, skaffa ett liv, NU!!!

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag är helt galet nöjd över att ha fått en dotter. Helt ärligt tror jag inte jag skulle vara lika nöjd med livet om jag fått en son. Jättehemskt, jag vet. Men nu är det som det är. Vi ska inte ha fler barn så hade jag inte fått en dotter förs så hade jag aldrig fått nån.

• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna att jag tycker det är svinäckligt att se riktigt tjocka människor äta mat! Jag kan inte rå för det! När de sitter och äter så mår jag skitdåligt och får kräkkänslor. Kräks

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!