-
Tror faktiskt inte på att du någonsin cirkulerat 45 minuter för att hitta en parkeringsplats ;)Anonym (what the......) skrev 2011-04-12 17:03:57 följande:Jag kommer aldrig erkänna att jag HATAR p-vakter!!! Säger man nåt får man bara tillbakakastat i ansiktet att "parkera inte fel då". Vet jag väl!! Men när man cirklat runt kvarteret i 45 minuter och till slut ställer sig så bilen sticker ut nån cm på en plats där INGEN störs eller hindras och ändå får en bot på 900 kr blir jag sur!!!
-
Shit :)Anonym (what the......) skrev 2011-04-12 22:36:08 följande:Jo tyvärr där jag bor. Händer ett par gånger i veckan. Grannarna gör likadant. Snittar 2000 kr i p-böter/månad.
-
När jag studerade för många år sen så backade jag på en annan bil när jag skulle lämna parkeringen. Det var en väldigt rostig japansk rishög från tididgt 80-tal, hade det varit en volvo hade ågaren inte en märkt någonting men nu blev det en rjäl buckla på en bakskärmen. Jag var ut och titta på skadan, sen smet jag. Det gick om folk som jag varit på samma föresläsning med men jag hörde aldrig av någonting om min "olycka"...
-
Jag kommer aldrig erkänna att
jag tycker det är sämre att få pojkar..
jag tycker synd om barn som blir rödhåriga.SKITFULT!
jag tycker de flesta barn i släkten/vänners barn är fula.Jag retar mig på dom.. -
Jag brukat ibland överdriva eller hitta på saker i såna här trådar för att se folks reaktioner...
-
Den håller jag med om!Anonym (confused) skrev 2011-04-14 01:09:42 följande:Jag kommer aldrig erkänna hur mycket tid jag spendar vid Fl varje dag...
-
SecondedAnonym (confused) skrev 2011-04-14 01:09:42 följande:Jag kommer aldrig erkänna hur mycket tid jag spendar vid Fl varje dag...
-
Varför lämnar du då inte din sambo?Anonym (Kär) skrev 2011-04-14 09:50:42 följande:Jag är sambo och har ett barn ihop med min sambo, men jag kommer aldrig erkänna att jag i hemlighet inte vill vara med honom och hellre vill vara med min brors kompis som jag har varit hemligt kär i flera år!
-
Att jag tycker mina fisar luktar gott =)
-
Att jag är djävligt less på min svärmor.