Jag kommer aldrig erkänna!!!!
*Att jag dömer folk efter vilka namn de gett sina barn
*men att jag skulle bli rasande om jag själv blev dömd efter de namn jag gett mina barn
Inkonsekvent? Javisst!
*Att jag dömer folk efter vilka namn de gett sina barn
*men att jag skulle bli rasande om jag själv blev dömd efter de namn jag gett mina barn
Inkonsekvent? Javisst!
Att jag drar en lättnadens suck när någon får missfall och det inte är jag. Får för mig att det blir mindre changs att jag får det då. Och jag är super mallig över att jag blir gravid väldigt lätt
- att jag gillar men inte älskar mina föräldrar
- att jag inte ens gillar min bror
- att jag inte var förälskad i min man när vi blev ett par (dock kom kärleken med tiden)
- att jag egentligen inte alls gillar andras barn trots att jag verkar vara just den typen som älskar allas barn
- att jag blivit våldtagen med ett kvastskaft eftersom killen ansåg att jag inte ens förtjänade hans k*k
- Jag gillar inte mina svärföräldrar
-Jag tycker min sambo är en mamma och pappa gris som gör allt dom säger och tycker deras sätt är det bästa
-Jag gillar inte när utländska pratar "sitt" språk på tex bussen, tåget på stan m.m. I Sverige pratar vi svenska
Alltså VAFAN man äter inte sitt snor/bobbor, okej? Det är inte normalt. Men bekännelse/erkännande som stannar hos mig, jag tycker om min sambos vän mer än jag borde :(
Jag skulle aldrig erkänna att jag tycker att:
* Stockholmare är rätt korkade, ytliga och egoistiska
* riktigt unga mammor ofta är både barnsliga och ytliga
* män som inte är händiga är avtändande
* osäkra män gör mig irriterad och avtänd
* jag har svårt att umgås med korkade människor