• Anonym

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Anonym (alkisen) skrev 2011-04-06 21:22:22 följande:
    Kommer aldrig erkänna:

att jag inte vill vara gift

att jag inte älskar min son

att jag ligger med min mans 2 bästa kompisar och att den ena kan vara far till min son

att jag dricker minst 3 starköl varje kväll

att jag gråter varje dag för att jag måste hämta mina barn hos deras dagmamma

att min hela släkt är en bunt nötter

att jag tycker att jag är snygg fast jag utger mej för att känna mej jätte ful

mm mm mm mm
    ojoj.. det låter som att du har hamnat i ett liv som du inte alls hade tänkt hamna i..
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-04-04 09:21:43 följande:
    Kommer aldrig erkänna att jag bjöd min bästa väninna på karameller som jag stoppat upp i fittan. Gjorde det för att jag var arg på henne för att han flirtat med min dåvarande pojkvän. Hon tyckte att det var en udda sälta på lakritskaramellerna men hon åt dom utan att tveka. Rätt åt henne.
    Kommer aldrig erkänna att jag sög av min mattelärare på stan efter krogen för 4 år sedan.
    Kommer aldrig erkänna att jag har legat med en neger och att det var det bästa sexet jag någonsin haft. 
    Kommer aldrig erkänna att jag snattar ibland.
    Kommer aldrig erkänna att jag ibland struntar i att tvätta händerna efter toalettbesök.
    Kommer heller aldrig erkänna att jag var tvungen att snyta mig i en kompis gardin för många år sedan. Hon hade inget papper hemma så hon får skylla sig själv. Kommer aldrig erkänna att jag egentligen är sportintresserad.
    Kommer aldrig erkänna att jag knullade med min killes chef innan jag blev tillsammans med honom.
    Kommer aldrig erkänna att jag använde ett ex kreditkort varje gång han var full och lät honom betala räkningen.

Gode Gud, förlåt mina synder! 
    Att du "legat med en NEGER" och att det var det bästa sexet du någonsin haft?!?
    Allvar varför skulle du aldrig kunna erkänna det??
    Fan va sur jag blev när jag läste det...
  • Anonym
    Jag kommer aldrig erkänna:
    - att jag är väldigt mycket smartare och bättre än de flesta i min omgivning
    - att jag tycker att mammor som röker/snusar/äter fel under graviditeten inte älskar sina barn lika mycket som vi   andra skötsamma
    - att jag på allvar tror att folk som pratar dålig svenska/stavar illa/bryter är tröga
    - att jag anser att allt missbruk är självförvållat och att det är patetiskt att skylla på gener och att det är en "sjukdom"

Folk som SKRIVER SÅ HÄR!!!!!!!!!???????? är halvt om halvt efterblivna i mina ögon...
  • Anonym

Att jag har bytt jobbarhelg så jag jobbar på svärmors födelsedag. Då kommer jag ju tyvärr inte kunna fira henne. Hi hi jag slipper kärringen.

• Anonym
    Anonym (hemsk) skrev 2011-04-07 09:11:04 följande:
    Det har jag också gjort och skulle hellre dö än att berätta det för någon jag känner. I mina kretsar anses det vara vidrigt att beblanda sig med utlandsfödda människor på det viset. 
    På samma sätt ses det ned på homosexuella och "tattarfamiljer".
    Därför skulle jag heller aldrig erkänna att jag har haft sex med tjejer och i många fall tycker bättre om det än sex med män.
    Det anses ju vara sjukt och fel. Skulle skämmas ögonen ur mig om någon visste. 
    Förlåt trådkapning, men försök att byta umgänge, så känns nog livet lite lättare sen
  • Anonym
    Anonym (patienten) skrev 2011-04-06 23:37:57 följande:
    Men oj! Ska du inte drämma till med en "Talk to the hand!" också? 

Vem är det som överdriver och inte låter andra sköta sitt? 
    hahahaha...
  • Anonym

varför klär man sina barn i fula, gamla, urtvättade kläder som dom ärvt av sina syskon från 1700 talet, WT...
    Skulle aldrig säga att jag tycker så.

• Anonym

Jag erkänner att jag ser ner på och hånskrattar inombords åt folk som
    inte inser att köttätande också är ett val
    tycker synd om barn klädda i vissa färger

• Anonym
    Anonym (Fd Fatso) skrev 2011-04-07 10:21:38 följande:
    Men snälla, seriöst? Kultur har inget med allmänbildning i skolan att göra, Birgit Nilsson som jag nu råkar veta vem det var, är inte mycket att hänga i granen "operasångerska" en av få från Sverige ja, men varför ska folk veta det som INTE är intresserade av opera?

Dag Hammarsköld var generalsekreterare på FN och gjorde mycket bra, men det är inget som blir belyst direkt i skolan och inte heller i media där vi blir påminda starkt om andra figurer.

Greta Garbo var så pass tillbakadragen efter sin karriär att enda anledningen hon blev uppmärksammad när hon dog var just att hon var så "privat" Dock så tystnade pressen väldigt fort för ingen brydde sig!!! Än idag är det inte många som bryr sig, hon var en skådespelerska hallåååå liksom?

Min slutsats, varför ska folk bry sig/veta vilka dessa artister var? Har du kolla på alla dansbandssångare som finns i Sverige? Ens de största? Intresse avgör nog vilka man vet om...

Kan hålla med om att de borde veta vem Dag var.
    Eh. Det är allmänbildning. Rätt igenom. Även om man inte är intresserad av opera, fn eller skådespelarhistoria bör man känna till dessa personer. Det är även något de allra flesta gör.

Att man däremot "aldrig kommer att erkänna" att man är djupt oroad av att folk inte känner till dem förstår jag inte. framförallt för att personen i fråga redan skrivit det i en annan tråd. Känns som att rådens värde urholkats en smula på slutet....
  • Anonym
    Anonym (pssst...) skrev 2011-04-07 10:39:39 följande:
    OT

Måste erkänna att nu när jag läst den här tråden ett tag så har jag tappat en stor del av min tro på mänskligheten. Inte undra på att det är så fruktansvärt kyligt där ute i samhället. Får en känsla av att empati och förståelse är ord som är bortglömda. Människor går verkligen och bär på stor ilska gentemot sin omgivning...
    Instämmer. Det känns verkligen dystert.
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!