Jag kommer aldrig erkänna!!!!
När jag klipper tånaglarna brukar jag tugga sönder bitarna jag klippt loss. En gång nagelbitare, alltid nagelbitare trots att jag inte biter på fingernaglarna längre.
När jag klipper tånaglarna brukar jag tugga sönder bitarna jag klippt loss. En gång nagelbitare, alltid nagelbitare trots att jag inte biter på fingernaglarna längre.
Jag som hårdnackad feminist skulle aldrig våga stå för att jag allra helst vill vara en löjligt rik hemmafru som är hemma och busar med barnen mellan manikyrerna och hälsar gubben välkommen hem med nybakade bullar och dagsfärska snittblommor på bordet.
Kvinnor skall få ha vilken roll i samhället dom vill... men det skulle bli så jävla knepigt för mig att förklara att jag av alla människor vill välja att svassa runt i blommiga förkläden, högklackat och mjöl på kinderna haha! De skulle inte ta mina annars så bra argument på allvar, ju!
Jag skulle inte erkänna för någon att jag varje dag överväger att ta livet av mig. Så har det varit i över 15 år och jag är 30 idag. Det är en krass förhandling där jag helt enkelt väger för och nackdelar. Den dagen ja-sidan väger över har jag allt redan förberett. Ofta har det varit väldigt nära.
Alla tror att jag är så glad och harmonisk eftersom jag är lättsam, söt och ler ofta, och lever ett bra liv överlag med ett bra jobb, bra man och bra bostad. Egentligen har jag knappt någon glädje i kroppen alls. Skrattar 1-2 ggr per år. Allt är ett skådespel för att lura andra att jag mår bra.