• Zinfandel

Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

Mettebus: härligt! Ser fram emot att följa er Solig

Holly: dina värden är jättebra! Värdena varierar tom över dagen, det kan därför vara både lägre och högre redan på eftermiddagen. Om du vill, så testa en gång till om ett par veckor, det viktigaste är att det håller sig hyfsat stabilt. Du bör hålla särskild koll under behandling, särskilt med östrogen har tsh en förmåga att stiga för mycket.

• Zinfandel

Ninninn & Lillis: Jag säger nåt nu som man inte får säga så jag säger det snabbt så läs snabbt Oskyldig Vi är uppfostrade med att vara så himla ärliga & korrekta att vi ibland sabbar för oss själva. Men måste inte alltid säga hela sanningen. Använd och utnyttja  istället de möjligheter som finns för att uppnå ert mål så fort som möjligt. Gör det som är bäst för er.... Ni har samma rätt som alla andra. Stå på er!!

• Zinfandel

Alla prover är oerhört detaljerade och skiljer sig såklart därför mycket från person till person!

• Zinfandel
    Ninninn skrev 2012-03-12 08:35:59 följande:
    Då kanske de ändå trotts allt ät bättre med London eftersom dom tar med prover där!
    Jag föreslår att du kontakta båda och känner dig för!
  • Zinfandel

Lillis: du bör inte ta det mer än 3 mån i sträck men å andra sidan finns det personer som tar det livet ut. Men i dessa sammanhang tar jag långa pauser emellanåt.

• Zinfandel

1,5 är hyfsat bra men eftersom det kan stiga rejält under hormonbehandling så är det önskvärt att försöka pressa det ytterligare. Mitt senaste var 0,65 och vi kommer testa regelbundet vid nästa behandling för att i tid kunna höja Levaxinet. Jag vill hålla mitt kring 1,0 eftersom mycket annat också kan påverka att det höjs.

• Zinfandel

Ja, jag tar Levaxin. Jag har sån tur att min husläkare är mycket duktig på immunologi och de har ett eget litet labb där, jag får komma och testa det hur mycket jag vill.

Svar på tråden Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.