• Zinfandel

Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.

Ninninn: det finns 2 olika märverktyg för T4 så det beror vilken skala ditt labb använder. Den ena bör ligga på 8-14 och den andra 16-22.

• Zinfandel

Tjorven så underbart, dessutom helt naturligt!! Det är verkligen fantastiskt! Grattis!! HjärtaSolig

• Zinfandel

Heja, heja alla!!! We are all the winners!! SkrattandeSolig

Och jag har fått mens idag vilket jag är glad för, kroppen funkar och följer planen perfekt Drömmer

• Zinfandel

HJärte: begär ut utredningen och provsvaren, ibland kan det finnas saker att åtgärda ändå. Har träffat på en hel del som ligger preciiis innanför referensramen men eftersom det är preciiis så kan det i vårt fall anses vara lite förhögt eller lite för lågt, tex antikroppar. Dessutom är det inte säkert att det då är inom referensen i andra länder, som har snävare referenser för just vår målgrupp.

• Zinfandel
    Hjärtefröjd skrev 2012-04-02 09:49:12 följande:
    Jag fick provsvaren med mig direkt och ligger nästan precis i mitten av referensintervallen på alla värden.

Är det några värden jag bör kolla extra noga på?
    Nu vet jag inte avd du har tagit men det beror på om tycker det är okej med vissa nivåer eller om man eftersträvar nolltolerans, som tex vid anaeroba bakterier. Sen är det flera här inne som haft finfina resultat hemma men som sen visar sig ha NK-cells, högt TNF osv som man inte testar här. Men såklart är det en klar fördel att kunna bocka av en del som nu kan göra!!
Svar på tråden Oförklarlig barnlöshet kan vara ett immunproblem.