Inlägg från: längtanärstor01 |Visa alla inlägg
  • längtanärstor01

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Annesh skrev 2014-08-12 18:13:32 följande:

Hej

Använder samma tester och det verkar ju skumt...

Har du hört med kliniken vad de anser?

Har du haft "sekretet"? Ett annat bra tecken. Det har man i tre dagar och sista dagen är den mest fertila. Nu har jag haft det i två dagar och även om hag inte får fast gubbe imorgon så åker jag in ändå. Haft blinkade gubbar två dagar nu...

Men hör med kliniken :)

Hoppas :)))

Då verkar vi vara i fas samtidigt, kul om det funkar för oss båda nu.
    Stort lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01

Blir tyvärr ingen insemination för mig denna månad då min donator fick akut förhinder! Känns otroligt tråkigt och blev lite ledsen när man väntat och testat inför det! Blir en lång väntan tills nästa gång nu. Hur går det för er andra? Stor kram från mig.

• längtanärstor01
    Annesh skrev 2014-08-18 19:01:09 följande:

Nej... Så tråkigt!!!

Väntan blir ju så otroligt lång...

Jag har BIM 27 aug och hoppas, hoppas :)

Kram

Mycket tråkigt!! ( Ja den blir super lång.

Spännande för dig, håller alla tummar och tår för dig. Kram.
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-08-19 22:10:33 följande:

Det var ju väldigt tråkigt att det inte blev ngt denna äl. Jag håller ju lite extra på dig då vi bor i samma stad. ;) Hade varit kul om vi blir gravida någorlunda samtidigt. :)

Ja mycket tråkigt känns det men nu har det gått några dagar och besvikelsen har lagt sig så nu planerar jag inför nästa månad och laddar på med ny energi inför det. Glad Tack vad fin du är, jag håller på dig med. Ja visst hade det vart roligt, väldigt roligt faktiskt. Hur går det för dig? Kram!
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-08-20 12:51:27 följande:

Jo, jag har precis kommit hem till Götet igen, det bästa med att resa måste ändå vara när man kommer hem. Staden har återgått till det vanliga, med sitt grådisiga väder och det känns bara helt underbart just nu att allt är "som vanligt". Resan var självklart fantastisk den med, mycket nya erfarenheter och jag kan t.om. säga att jag utvecklats mkt på flera plan. :)

Började testa mig med äl-stickor igår och förväntar mig positivt resultat tors-lör.

Underbart att höra.

Spännande då håller jag alla tummar för dig.
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-08-22 23:27:34 följande:

Imorgon bär det av för mig. Är jättenojig för att jag ätit så mycket gott och glass under semestern, inbillar mig att det kommer minska mina chanser...?

Men efter imorgon blir det en spännande längtan efter BIM igen. Det är ju ganska mysigt att kunna tänka att möjligheten finns att något börjar gro.

Vilka är på g nu, är det bara jag och Annesh?

Så kul. Håller alla tummar och tår för dig!! Kramar.
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-08-23 17:04:08 följande:

Nu har jag kommit hem. Hon tyckte det såg bra ut och att jag var där i precis rätt tid, så det blir jättespännande! :) Nu är det två veckors väntan igen, jag är helt uppspelt den här gången så det kommer bli en jobbig tid innan bim. :P

Åh det låter bra. Hoppas hoppas! )
  • längtanärstor01

Håller alla tummar för er alla! Själv längtar jag så mycket till mitt fjärde och förhoppningsvis sista försök. Kram till er!

• längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-08-24 20:21:08 följande:

Är det lång tid till nästa försök?

Mellan 13:e - 17:e september sker det så det är ju ca 3 veckor kvar vilket känns super långt men kommer förhoppningsvis gå fort. )
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!