Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Är det på självaste ÄL dagen dem rekommenderar att man gör en insemination?
Är det på självaste ÄL dagen dem rekommenderar att man gör en insemination?
Idag är jag 1 vecka sen i min mens och det är 3 veckor sedan jag inseminerades och har märkt tecken som kan tyda på en graviditet. Är så spänd och vågar knappt testa!
Insemination nr 2 tog sig tyvärr inte MEN jag känner ändå hopp om att den dagen då det tar sig kommer snart. Längtan och önskan är stor så klart att besvikelsen finns och att man blir lite ledsen. Den lilla själen finns redan där så fram till pluset kommer funderar jag på:
När får jag möta dig
Vad kommer du ifrån
Kärlek som bor i mig
Du blir ett livslångt lån
När får jag röra dig
När får jag ta din hand
Var dag blir av förväntan
Ett timglas fyllt av sand
Evighet, du min lilla evighet
Älskar dig oändlighet
Drömmer om att ha dig här
Att hålla dig nära veta vem du är
Livets största hemlighet
Jag har väntat som du vet
Väntat i en evighet
Att få se dina ögon
Du min lilla evighet
Älskar dig oändlighet
Så fram till mitt och ditt plus får vi ta hand om den lilla själen som redan finns där, som bor inom mig och DIG. Styrkekram till er alla som kämpar på!
Ja då blev det glad gubbe på ägglossningstestet, så i tidigt i morgon bär det av mot Danmark. Känns lite nervöst.
Ska man ringa Stork nu 23.45 eller vänta tills morgonen, är de någon skillnad?
Och vad är det för skillnad att lämna meddelade på deras telefonsvarare eller att ringa när deras telefontid börjar kl.8.30? Vi kommer inte vara framme förens på eftermiddagen ändå...
(ursäkta om det blir tjatigt med alla mina inlägg men vill ju berätta för någon och få ut mig mina tankar)
Förresten. Midsommar är väl någon form av firande för befruktning va? :)
Ja då blev det glad gubbe på ägglossningstestet, så i tidigt i morgon bär det av mot Danmark. Känns lite nervöst.
Ska man ringa Stork nu 23.45 eller vänta tills morgonen, är de någon skillnad?
Och vad är det för skillnad att lämna meddelade på deras telefonsvarare eller att ringa när deras telefontid börjar kl.8.30? Vi kommer inte vara framme förens på eftermiddagen ändå...
(ursäkta om det blir tjatigt med alla mina inlägg men vill ju berätta för någon och få ut mig mina tankar)
Förresten. Midsommar är väl någon form av firande för befruktning va? :)