Inlägg från: längtanärstor01 |Visa alla inlägg
  • längtanärstor01

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Annesh skrev 2014-08-27 16:52:56 följande:

Hej

Hade BIM idag... Fick ett svagt svagt plus.

Jublande glad, men nu på efm har jag blödningar o krämpor så lite osäker på om jag får behålla glädjen...

Håller tummarna och hoppas på det bästa :)

Jag håller tummarna för dig!! )
  • längtanärstor01
    önskan2014 skrev 2014-08-29 18:09:41 följande:

Det tog sig inte denna gång heller :(

Hoppas det går bättre för er andra!

Tråkigt att höra. En STOR kram! {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-09-04 05:34:04 följande:

Dagens test till vänster, nu har det klart skett en stegring. Jag får nog börja inse att jag faktiskt är gravid. Till och med brösten har börjat ömma lite som aldrig ömmar förut.

Jag stannar kvar ett tag och följer er andra och hejar på er. Finns det ngn tråd där vi ses när vi plussat?

WOW!! Stort GRATTIS till dig, är så glad för din skull. Måste kännas alldeles underbart.

Så spännande! Jag hoppas jag inte är sen på att haka på.
  • längtanärstor01
    Annesh skrev 2014-09-03 12:19:00 följande:
    Hej

Tog du nytt test idag? Gissar på ett starkare streck idag =)

Visst är det häftigt =)

Grattis igen!
    Om jag förstått rätt så har ditt senaste försök också lyckats. Stort GRATTIS, glad för din skull.
  • längtanärstor01
    Annesh skrev 2014-09-08 19:48:30 följande:

Hej alla,

Vill bara berätta att jag var på akut vaginalt ul idag. Har haft extrema smärtor i underlivet, legat dubbel av smärta. Rädd att det skulle vara utomkvedshavande.

Fick då reda på att jag har en myom på insidan av livmoderväggen. Det är en muskelknuta som kan ställa till besvär om man har otur, vilket jag tydligen har. Svårare att bli gravid o ökar risken för missfall och mycket vanligt för tidig födsel och kejsarsnitt.

Jag är glad att jag fått reda på vad smärtan kommer ifrån och att de ändå kunde se en svart säck där fostret så småningom dyker upp i. För tidigt att se idag och ska på återbesök im 10 dagar. Finns fort en chans att allt blir bra, bara 10 olidligt långa dagar till nästa besök :)

Trevlig kväll!

Tråkigt att höra. Men jag hoppas och ber att allt går bra + att du får må bra igen. Vi alla finns ju här. Styrkekramar!
  • längtanärstor01
    EttLitetSteg skrev 2014-09-10 09:52:13 följande:

Hehe jag glömde helt bort den här tråden, eller ja det här kontot framförallt.

Jag har BIM idag och än har inte "tant röd" kommit men brukar alltid få den på eftermiddagen eller under natten så jag vågar inte hoppas än.

Håller tummarna för dig!
  • längtanärstor01
    MD77 skrev 2014-09-11 14:13:28 följande:

Tredje försöket, tredje gången gillt? Nu SKA det bli en bäbis :)

Åh håller tummarna för dig!! Och år er andra med så blir det en riktigt bebisboom nästa år. Kram!
  • längtanärstor01
    Saturnus skrev 2014-09-13 07:20:42 följande:

Längtan är stor: när är det dags för dig? Såg att du missade en cykel, trist. Stort lycka till vännen!

Ja det var tråkigt med den cykeln som uteblev. Du jag är faktiskt mitt i det nu, idag för några timmar sedan gjorde jag min 2:a insemination av 3. Imorgon blir 3:e och sista för denna cykeln. Gjort 3 stycken för att öka chanserna. Jag hoppas innerligt att det blir mitt fjärde och sista försök, nu måste det bara funka. Längtar så! ???? Hur går det för dig? All lycka till till dig med vännen.
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-09-13 08:34:13 följande:

Ja, det borde väl vara dags för dig snart?

Ja helt rätt, jag är mitt i det nu, idag för några timmar sedan gjorde jag min 2:a insemination av 3. Imorgon blir 3:e och sista för denna cykeln. Gjort 3 stycken för att öka chanserna. Jag hoppas innerligt att det blir mitt fjärde och sista försök, nu måste det bara funka. Hur går det för dig med livet i magen?
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-09-13 20:10:52 följande:

Oj, vad spännande! Denna gången ska det bara gå för dig!

Det går bra för mig, gick in o vecka 6 idag. Köpte mig mammabyxor och babybyxor på Myrorna (som nya båda två, så var tvungen att ha dem), då jag hade svängen förbi. Lite tidigt kanske, men även om inte denna graviditet skulle gå hela vägen så kommer jag ju ngn gång lyckas hela vägen tänker jag.

Mycket spännande, tack för din omtanke! {#emotions_dlg.flower}

Åh vad mysigt, frågar du mig tycker jag inte det är för tidigt att handla. Ta ut lyckan och bara njut. Själv har jag redan lite hemma i garderoben, tror bara det är positivt faktiskt. Som du säger tids nog så lyckas allt hela vägen.
    Plus att är man själv med allt så är det nog en god idé att handla lite då och då.
    Önskar dig all lycka till på vägen, när det plussat för mig träffas jag gärna på en fika och kanske lite shopping. Glad Känns kul att vi bor i samma stad, då kan man ses och prata om allt för man är ju lite ensam om det man går igenom iallafall jag.
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!