Inlägg från: längtanärstor01 |Visa alla inlägg
  • längtanärstor01

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Ciconiidae skrev 2014-07-30 19:31:37 följande:

Hur går det för alla? Denna eviga väntan, det var ngt jag inte såg framemot innan jag började. Min mage är uppsvullen som tusan, det är högst sannolikt gaser eller liknande och försöker intala mig det eftersom det är så tidigt. Men det är svårt att tänka på det när man ser ut att vara i femte månaden.

Tänkte börja testa tidigt iaf, jag vill veta även om jag får mf. Jag kände äl-värkarna så väl att om jag får mf vet jag iaf att jag var nere vid rätt tidpunkt, vilket kan underlätta nästa gång.

Ja denna väntan tar på en! BIM på fredag! Drar mig för att kolla, rädd för besvikelsen som jag fått uppleva två gånger. Den har vart tuffare än jag trott. MEN imorgon kanske det blir ett test! Så spännande men så mycket känslor. Jag hoppas hela tiden. Kram till er alla! ??
  • längtanärstor01
    Annesh skrev 2014-07-31 06:53:06 följande:

Håller tummarna.... Hoppas på tredje gången gillt för dig :)

Håller med, väntan är hemsk...

Tack så mycket, det värmer! Håller tummarna för dig med. {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-07-31 07:23:57 följande:
    Jag håller mina fingrar och tår att du får det efterlängtade plusset idag eller imorgon!
    Tack så mycket, det värmer! Håller tummarna för dig med. {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01
    önskan2014 skrev 2014-07-31 22:08:12 följande:

Lite besviken just nu, mensen kom idag 8 dagar för sent....

Hoppas det går bättre för er andra!

Jag känner med dig. Stor kram. {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01

Uppdaterar listan!

Mia -therese: 6 rundor hos storken var av senaste efter pergotime. Tar paus juli- aug. Bor i Malmö. 32år.

Saturnus: 3:e inseminationer på CFC, 3 på Vitanova. Två graviditeter med Pergotime. En slutade i utomkvedshavandeskap och en i missfall. Bor i Svealand, 40år 

Ensamåvilsen: 4 inseminations försök storken även spolning allt såg bra ut. En ivf behandling med lyckad insättning CFC resulterade dock inte i gravid, ett frys återföring som lyckades nu gravid i v 17. 37år, första barnet, bor Örebro:) 

längtanärstor01: 3 inseminationsförsök i april maj och juli. BIM 1/8.
    Bor i Göteborgs norra skärgård. 26 år!

MD77: Syskonförsök med samma donator (öppen). Uppland, 36år 

1:a försöket  2/5-14. BIM 16/5 - Negativt 

2:a försöket 24/6 -14. BIM 7/7 - ?

önskan2014: 1 insemination hos Vitanova. Örebro län, 29 år.

Erda: 1:a insemination Storken. Dalarna, 30 år

Ciconiidae: 1:a insemination Vitanova. Göteborg, 29 år BIM 9/8

• längtanärstor01

Idag kom min mens. Besviken för tredje gången, den är tuff den här besvikelsen det tar på energin efter några gånger. Några dagar sedan går det över och fjärde försöket sker om 2-3 veckor. Känner mig ändå hoppfull om att dagen jag ska få bli gravid kommer snart.

Håller tummarna för er alla som väntar och gör försök! {#emotions_dlg.flower}

• längtanärstor01

Uppdaterar listan!

Mia -therese: 6 rundor hos storken var av senaste efter pergotime. Tar paus juli- aug. Bor i Malmö. 32år.

Saturnus: 3:e inseminationer på CFC, 3 på Vitanova. Två graviditeter med Pergotime. En slutade i utomkvedshavandeskap och en i missfall. Bor i Svealand, 40år 

Ensamåvilsen: 4 inseminations försök storken även spolning allt såg bra ut. En ivf behandling med lyckad insättning CFC resulterade dock inte i gravid, ett frys återföring som lyckades nu gravid i v 17. 37år, första barnet, bor Örebro:) 

längtanärstor01: 3 inseminationsförsök i april maj och juli.
    Väntar på att få genomföra försök nummer 4 om 2-3 veckor.
    Bor i Göteborgs norra skärgård. 26 år!

MD77: Syskonförsök med samma donator (öppen). Uppland, 36år 

1:a försöket  2/5-14. BIM 16/5 - Negativt 

2:a försöket 24/6 -14. BIM 7/7 - Negativt

3:e försöket i september

önskan2014: 1 insemination hos Vitanova. Örebro län, 29 år.

Erda: 1:a insemination Storken. Dalarna, 30 år

Ciconiidae: 1:a insemination Vitanova. Göteborg, 29 år BIM 9/8

Annesh: 1:a insemination Sellmers, Malmö, 39 år BIM 3/8

• längtanärstor01
    Annesh skrev 2014-08-01 15:55:30 följande:

Neeej, så tråkigt!

Lider med dig!

Besviken har du all rätt att bara, men tycker du är stark som tar tag i det direkt igen!

Nu tycker jag att det är dax att någon bryter trenden så vi får lite positiva nyheter att glädjas med ????

Tack så mycket, värmer att höra! Jag hoppas och håller tummar för er som väntar. <3
  • längtanärstor01
    Ciconiidae skrev 2014-08-01 15:56:45 följande:

Jag beklagar, jag som trodde så starkt på dig denna gång. Skickar styrkekamar!

Tack snälla! Den stryrkekramen värmde. Håller tummarna för dig! <3
  • längtanärstor01
    Saturnus skrev 2014-08-01 22:39:32 följande:
    Känner med dig! Vill så gärna att alla i tråden ska få sina efterlängtade barn. Fortsätter du med insemination eller går du över till IVF? Kram
    Tack snälla du, det värmer. Ja det vill jag med, hoppas det vänder snart för alla. Jag fortsätter med insemination. Hur går det för dig? Kram. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!