• Carrella

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Annaloo; Nu håller vi tummarna!! Skrattande Gick allt bra?
    Det kommer att bli 2 låååånga veckor av väntande...men vi finns här o stödjer oavsett utgång! Men självklart hoppas vi på ett starkt och fint PLUS om ett par veckor!! Skrattande

Månblomma; Välkommen! Glad Va kul att ett syskon är på väg att bli till! Och hoppas att ÄL kommer snart så att du får åka ner och göra första inseminationen Glad Jag själv väntar just nu på att mensen ska komma och vara förbi så jag kan börja testa för ÄL igen. Och vem vet kanske bär det iväg redan i oktober men har planerat att åka i november ( på min födelsedag :P). Men nu så är jag så laddad att det känns väldigt långt till november. 

• Carrella

Annaloo; Förstår att du är sugen!! Och vad skönt att det var rätt tidpunkt också, var det en dag efter positivt ÄL test? En av mina vänner fick en liten kille för en vecka sen...har inte träffat de än men längtar så tills jag får se det lilla knytet! Glad Hoppas att det tar sig på första försöket för dig!! 

Mia therese; jag jobbar bara på timmar men jobbar ganska mkt tjänade otroligt bra förra året och det ser ut som det här året också kommer se bra ut ekonomiskt för mig. Men från och med nästa år i augusti kan det bli lite si så där med jobb men tycker ändå att det känns bra, jag arbetar i butik och har 13 års erfarenhet så ser inga hinder att få ett nytt jobb efter mammaledighet (om det nu blir så) Glad Men för din skull så hoppas jag att fastighetsbranschen reser sig, och det gör den förmodligen när börsen kommer på fötter igen Glad 

• Carrella

Jag har * skrutit* att jag har regelbunden mens...men ska inte säga för mycket så e det bara! För igår kväll på jobbet fick jag en liten blödning och imorse hade det också kommit en liten blödning, mensen är inte väntad för ens sön/mån. Men jag har fortf lite ömma bröst och det brukar försvinna när mensen kommer, så det kanske inte är mens utan något annat? Nu ställs allt upp och ner med beräkning av ÄL...Rynkar på näsan för ligger ÄL mitt i veckan kommer inte min syster kunna följa med, för hon ska precis börja ett nytt jobb och be om ledigt är kanske inte det första man gör...Rynkar på näsan Så nu känns det lite deppigt...
    Och om det inte är mens utan nåt annat så kanske planerna skjuts åt sidan för det...

Miss Smilla; ekonomi är ju inte allt, har vänner som har barn och som är 2 om försörjningen och de har inte heller haft så bra ekonomiskt. Man får lära sig att leva på ett annat sätt bara...det kommer ju naturligtvis att bli svårt att vara ensam-försörjande men pengar är inte allt...för att älska behöver man inte vara rik men det underlättar Glad.
    Jag bestämde mig för att verkligen göra det här för nån månad sen men har tänkt på det i flera år så när man väl har bestämt sig vill man att det ska gå fort Glad för egentligen så har man väntat (nästan) hela livet, iaf jag.Glad

Regnbågsmamma2012; Önskar lycka till när det väl bär iväg...men visst pirrar det härligt i magen av förväntan? Glad 

• Carrella

Just, jag glömde fråga: när man äter bisolvon, äter ni då 3 tabletter om dagen som det står skrivet i dosering på förpackningen? 

• Carrella

Ahh ok tack Mmmbop trodde att man fick 'bättre' ägg genom att äta bisolovon...så lätt man missförstår saker! Obestämd
    Jag har ingen hosta just nu å köpte tabletterna igår för tänkte att det skulle hjälpa mig, tur att de inte är så dyra och så har jag hemma ifall jag skulle få hosta Tungan ute 

• Carrella

Jag var inne på å prova rosenrot från början men så tipsade en vän till mig som försökte att bli gravid för några år sedan, som nu har en son, om bisolovon och hon trodde mer på det än rosenrot. Kanske ska köpa rosenrot och köra med det, det kan ju inte skada iaf =P 

Är allt bra med dig å bebisen, Mmmbop? =)  

• Carrella

Månblomma; Ja det är verkligen typiskt, mensen o ägglossningen har klockat jätte bra de senaste månaderna men nu är det börjar närma sig då ska den krångla Obestämd kanske är det nerverna som spelar en spratt...Jag har det så bra på mitt jobb att jag kan be om ledigt när det närmar sig =) Min chef gör nämligen nästa veckas schema på fredagen innan, fruktansvärt irriterande annars men nu så passar det mig ganska bra  Glad Jag ska använda mig utav anonymdonator...
    Nej nu måste jag rusa iväg på innebandyträning, värst va tiden gick fort! Hörs senare!  

• Carrella
    Miss Smilla; Tack det vore jätte gulligt av dig, och det uppskattar jag jätte mkt Skrattande det är säkert nerver men det borde ju skjuta upp den istället men jaja det är bara o gilla läget och försöka o räkna ut nästa ÄL Glad

Mmmbop: härligt att ni båda mår bra! Och va mysigt att få höra att knodden lever där inne!! Jag är så avundsjuk så jag nästan blir grön av avund, ja vill också! GladJa va spännande att det snart e dags för RUL Skrattande Har du bestämt något om vad du vill ha för vagn? Jag har ju redan kikat runt lite nätet om vilka vagnar som verkar bäst...Skäms ja inte bara vagnar utan allt hehe men det är så typiskt mig att göra det, å så skriver jag listor på allt (mamma blir galen på mig) 

regnbågsmamma2012; men va roligt med ett nytt jobb, GRATTIS!! Skrattande Och jag längtar också massor tills det är dags!! 
  • Carrella

Miatherese; Jag håller tummarna för att det snart vänder!! Hmm du borde ha en garantilön åtminstone...nån gång så borde det ju vända och hus köper ju folk lite då o då! Börsen har ju gått så mkt ner så den borde ju nästan vända ganska snart. Men men...Obestämd

• Carrella
    Mia therese; nä det  kan jag förstå och speciellt om det inte går så bra just nu heller...men håller tummen för dig att det vänder snart! 

Månblomma; va härligt, hoppas att du kan åka på din ledighet och att det blir ett plus därefter Glad 

Mmmbop: vad roligt för henne Glad jag hoppas att jag också plussar snart!! 

Själv så vet jag varken ut eller in  har de har små blödningarna, inte som riktig mens, brukar kunna få typ dan innan mensen kommer...har en känsla av att det kommer att gå åt en hel del ÄL stickor denna månad Obestämd Hoppas iaf att det inte är nåt allvarligare fel på mig...
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!