Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Nu vet jag varken ut eller in. Två negativa gravtest men borde fått mens 31/12 men ännu ingen mens... Brukar ha 26 dagar i min cykel. Mensen kommer säkert:(
Nu vet jag varken ut eller in. Två negativa gravtest men borde fått mens 31/12 men ännu ingen mens... Brukar ha 26 dagar i min cykel. Mensen kommer säkert:(
Men när kom plusset? Alltså innan det var starkt. Hade du några symtom? stort grattis!
Tänker på er alla som försöker och kämpar! Tappa inte hoppet. Stor styrkekram till er alla! ??
OMG! Jag är gravid!
Nu var det verkligen din tur, stort GRATTIS och all lycka till!
Är verkligen glad för din skull, bra kämpat! .-)
Verkar som det tog sig vid första försöket...Testade positivt i morse ...Är tydligen väldigt fertil av mig
Hej allihopa! Åker till Vitanovakliniken på söndag för första försöket och tänkte bara höra lite allmänt om hur många försök som har behövts för er som har lyckats. Ni får gärna bidra med ålder oxå om ni vill. Försöker peppa mig med att det kan gå vid första försöket, men är 36 och förstår att oddsen inte är till min fördel...
Hej
39 år, 40 senare detta år
Sellmers klinik.
2 försök gravid, tyvärr MA v10
Nu på 5 försöket (3dje efter missfallet) har jag fått ett plus igen. Inga hormon behandlingar.
Håller tummarna för bättre tur denna gång!
Imorgon bär det av för ett femte försök. Denna gång med lite hjälp av hormoner. Nu får det vara min tur .
Var hos gyn och kollade med Ul idag, imorgon eftermiddag är det dags. Så spännande...
Hej igen alla! Plussade i morse efter två veckors ångestfylld väntan. Hoppas verkligen att det nu går lika bra för er andra! :)
Nu väntar nästa mål och ångesten inför den: tre-månaders-milstolpen.
Ahh grattis ciconiidae!
Jag har inte skrivit här för att jag vågar fortfarande inte tror på det, men gravtestet jag gjorde i torsdag var faktiskt otroligt nog Positiv!
Skulle vilja testa varje dag bara för att se att det verkligen är sant, är rädd att vakna imorgon och allt var bara en dröm. Känns om jag ljuger när jag säger att jag är gravid...
Så det riktiga glädjekänslan har inte infunnit sig, men det kommer säkert snart. Ska till mvc om du veckor och har även bokat Ul hos gyn om tre veckor.
Lycka till alla ni andra!
Hej!
Beslutet är taget och resan blir av, på måndag ringer jag och bokar tid för mina prover och sen kör vi! Är förstås superglad, har berättat för mamma och bästa vännen at jag bestämt mig att jag äntligen ska försöka. Jag är 25, hoppas verkligen att fertiliteten är som den ska, nervöst!
Jag hade tänkt välja storkklinik förresten.
Skulle vara underbart at få kontakt med andra som gör samma resa :)
Hej!
Beslutet är taget och resan blir av, på måndag ringer jag och bokar tid för mina prover och sen kör vi! Är förstås superglad, har berättat för mamma och bästa vännen at jag bestämt mig att jag äntligen ska försöka. Jag är 25, hoppas verkligen att fertiliteten är som den ska, nervöst!
Jag hade tänkt välja storkklinik förresten.
Skulle vara underbart at få kontakt med andra som gör samma resa :)
Tänker på er alla och håller mina tummar för er -vill också meddela att den 30/6 kom mitt älskade lilla liv äntligen till världen. Vi mår bra och detta är det absolut bästa val jag gjort hittills i mitt liv -att bli mamma. En kärlek större än något annat. Kram från mig och mitt lilla liv! <3
Har nyligen gjort min sjätte och sista insemination i Köpenhamn. Funkar det inte denna gången så har jag bestämt mig för att låta det vara. Tufft och sorgligt om det blir så men ändå det bästa för mig. Håll alla tummar nu!!
Hej trisse76.
Håller alla tummar! Det är bara du själv som kan avgöra vad som känns bäst för dig!
Jag blev gravid på 5e försöket o är nu i vecka 32. Men det var en tuff väg hit :)
Håller tummarna o önskar dig allt gott!