Inlägg från: längtanärstor01 |Visa alla inlägg
  • längtanärstor01

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

tessa4416 skrev 2014-10-25 18:34:30 följande:

Till grodans mamma

Hoppas det går bra nu! Jag ska göra min första heminsemination nästa vecka. Har börjat med ägglossningstest idag.

Lycka till!!
  • längtanärstor01
    Miini skrev 2014-10-29 00:30:26 följande:

Hej, får jag hoppa in här?
    Planen var att åka till danmark någon gång i vår och inseminera ett syskon till min fyraåring, men nu har en flytt till england hamnat i planeringen och jag är i valet och kvalet om jag ska tidigarelägga inseminationen för att hinna föda och göra bort allt pappersarbete innan flytten. (Därav att jag sitter vid datorn mitt i natten, kan inte sova när alla dessa tankar snurrar runt i huvudet).

Såklart du får!!
    En trixig situation du befinner dig i, jag skulle säga att följ din magkänsla så tror jag allt hamnar rätt och på sin plats. Kram! {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01

Jag var lite delad i början men nu har en stegring skett och nu tvekar jag inte! Om allt går som det ska kommer min lilla evighet med BF den 2 juli! ?? Känner mig otroligt tacksam och lycklig!

• längtanärstor01
    önskan2014 skrev 2014-10-31 21:06:29 följande:

Åh äntligen din tur, är glad för din skull! Stort grattis!

Jag börjande ju träffa en kille för ett tag sen och efter ca 1 månad blev jag gravid (vilket inte var planerat). Nu är jag i vecka 9 och vi har bestämt oss för att behålla barnet och nästa ska vi till mvc för inskrivning :)

Tack snälla fina du! Det värmer verkligen. Ja nu kändes det som de var min tur.

Vad härligt att höra att allt fallit på plats för dig också med både kille och barn, önskar dig/er all lycka. Låter spännande med inskrivning på MVC! Jag har precis skickat in en intresseanmälan till det MVC jag vill gå på så snart blir det dit för mig också. Kram! Hjärta
  • längtanärstor01
    Saturnus skrev 2014-11-01 20:05:01 följande:

Åh stort grattis vad härligt att höra!!! :) Var det samma donator eller bytte du?

Tusen tack fina du!! {#emotions_dlg.flower}
    En donator jag haft kontakt med länge men det var vårt första försök. Känt länge att det är något visst med honom och jag hade rätt! Är så glad!!
  • längtanärstor01
    grodansmamma skrev 2014-11-02 09:55:40 följande:

Toknegativt gravtest nu på morgonen... hoppas bara det var för tidigt :/

Jag håller tummarna att det är för tidigt och att det visar sig ett litet streck!!
  • längtanärstor01
    grodansmamma skrev 2014-11-02 11:14:10 följande:
    Tack! Ja, bim om 4-5 dagar så hoppas det bara var för tidigt.
    Ja det kan vara för tidigt!! Jag fick ett svagt positivt först 3 dagar efter BIM sedan fick jag mitt starkaste idag 8-9 efter BIM!
  • längtanärstor01
    grodansmamma skrev 2014-11-06 13:55:45 följande:

Mensen här, så det lyckades inte detta försök heller...

Ledsen för din skull men ge inte upp! Kram!
  • längtanärstor01
    grodansmamma skrev 2014-11-06 18:27:59 följande:
    Tack! nästa äl kan tyvärr inte min donator komma den 20-21:a, så jag hoppas till gudarna att jag har äl den 19:e! Fick utslag på kvällen dag 14 sist och morgonen dag 15, dag 15 nästa gång är den 20:e... :/
    Jag hoppas och håller tummarna att det klaffar för dig! Kram! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!