Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Till grodans mamma
Hoppas det går bra nu! Jag ska göra min första heminsemination nästa vecka. Har börjat med ägglossningstest idag.
Till grodans mamma
Hoppas det går bra nu! Jag ska göra min första heminsemination nästa vecka. Har börjat med ägglossningstest idag.
Hej, får jag hoppa in här?
Planen var att åka till danmark någon gång i vår och inseminera ett syskon till min fyraåring, men nu har en flytt till england hamnat i planeringen och jag är i valet och kvalet om jag ska tidigarelägga inseminationen för att hinna föda och göra bort allt pappersarbete innan flytten. (Därav att jag sitter vid datorn mitt i natten, kan inte sova när alla dessa tankar snurrar runt i huvudet).
Jag var lite delad i början men nu har en stegring skett och nu tvekar jag inte! Om allt går som det ska kommer min lilla evighet med BF den 2 juli! ?? Känner mig otroligt tacksam och lycklig!
Åh äntligen din tur, är glad för din skull! Stort grattis!
Jag börjande ju träffa en kille för ett tag sen och efter ca 1 månad blev jag gravid (vilket inte var planerat). Nu är jag i vecka 9 och vi har bestämt oss för att behålla barnet och nästa ska vi till mvc för inskrivning :)
Åh stort grattis vad härligt att höra!!! :) Var det samma donator eller bytte du?
Toknegativt gravtest nu på morgonen... hoppas bara det var för tidigt :/
Mensen här, så det lyckades inte detta försök heller...