Inlägg från: längtanärstor01 |Visa alla inlägg
  • längtanärstor01

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Maria1974 skrev 2014-04-24 18:34:55 följande:
    Hej,
    Jag var på storkkliniken igår och gjorde min första insemination, allt gick jättebra på kliniken och är nu full av förväntan inför att göra ett graviditetstest den 7 Maj. Hoppas verkligen att det går vägen.
    Spännande. Gjorde också min första insemination den 23/4 och väntar också på att få göra test just den 7 maj. Oskyldig Jag håller tummarna för oss båda. Personligen kan jag vara en person som har tidiga känningar men jag tänker att jag inbillar mig för att inte bli besviken men dem blir kraftigare och tydligare för varje dag! {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01
    Maria1974 skrev 2014-04-28 09:20:04 följande:
    Vad roligt! Var du också på stork kliniken eller gjorde du din inseminationen någon annanstans? Håller verkligen alla fingrar och tårSkrattande för oss båda. Tror nog att det är så att man känner efter hela tiden efter symtom men det kanske beror på att önskan efter ett litet barn är så stor. Är jätteglad att du skrev och hoppas att du vill dela med dig av dina upplevelser så får vi båda hoppas att vi plussar den 7:e Glad
    Ja verkligen, blev så ställd men glad när jag såg dina datum för vad är sannolikheten att man har exakt samma datum och får kontakt med varandra, inte så stor så jag är också glad att du skrev. Glad
    Jag håller alla tummar och tår för oss båda också. Kommer dela med mig, vi kan ha en närmare kontakt framöver om du vill. Ber för varsitt plus den 7:e. Oskyldig
  • längtanärstor01
    Maria1974 skrev 2014-04-28 09:20:04 följande:
    Vad roligt! Var du också på stork kliniken eller gjorde du din inseminationen någon annanstans? Håller verkligen alla fingrar och tårSkrattande för oss båda. Tror nog att det är så att man känner efter hela tiden efter symtom men det kanske beror på att önskan efter ett litet barn är så stor. Är jätteglad att du skrev och hoppas att du vill dela med dig av dina upplevelser så får vi båda hoppas att vi plussar den 7:e Glad
    Glömde svara på din fråga ju, nej jag har gjort en heminsemination. Flört
  • längtanärstor01
    Maria1974 skrev 2014-04-30 19:04:54 följande:
    Hur gick du till väga för att göra det om jag får fråga? Har inte läst så mycket om det. Önskar dig en jättetrevlig ValborgGlad
    Klart du får fråga. Flört Först blev jag medlem på en sida som heter donor.se där man kan skapa en profil och registrera sig för det man söker och i mitt fall var det ju en spermadonator. Fick sedan kontakt med en kille som jag började prata med, efter ett tag kändes allt bra för oss båda och vi bestämde oss för att börja försöka uppfylla min dröm att bli mamma så då träffades vi och genomförde första försöket 23 april. Hjärta
    Jag är så glad och tacksam över denna kille jag fått kontakt med. Sen är jag så glad att jag hittade denna sidan då det har sparat mig otroligt mycket pengar också vilket är ett plus när man är själv. Hoppas du känner att du fick svar på din fråga. En riktigt bra Valborg önskar jag också dig! Oskyldig
  • längtanärstor01
    Maria1974 skrev 2014-04-30 19:04:54 följande:
    Hur gick du till väga för att göra det om jag får fråga? Har inte läst så mycket om det. Önskar dig en jättetrevlig ValborgGlad
    Hur går det för dig? Nyfiken! Glad
  • längtanärstor01
    Maria1974 skrev 2014-05-04 23:00:16 följande:
    Hej, ber om ursäkt att jag inte skrivit, har jobbat natt hela helgen. Tror inte att det tagit sig denna gång, prövade ett test idag men det var negativt, men ska testa den 7:e som bestämt. Har hoppats så mycket på detta att jag nog sett på det med rosa glasögon dessvärre... Hur har det gått för dig, Mår du bra? Kram
    Okej. Nej vad tråkigt! Men håller tummarna för dig. Oskyldig

För mig har det dessvärre inte tagit sig.
    Började blöda igår så det var lite tungt. Men nu laddar jag om och tar nya tag,
    i mitten på månaden är det dags igen och jag känner mig förväntansfull och hoppfull. Kram!
  • längtanärstor01
    Saturnus skrev 2014-05-05 20:30:41 följande:
    Åh vad tråkigt att höra. Håller tummarna för att det går vägen nästa gång! Varmt lycka till!
    Tack snälla fina du! Oskyldig {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01
    Mia therese skrev 2014-05-05 21:33:53 följande:
    Har lite svårt att hålla reda på vem som e vem. Kan vi inte skapa en liten lista med kort info. Jag kan börja. Kopiera sen in listan o skriv er egen info. Hur mkt eller lite ni vill.

Mia -therese: 5 rundor hos storken och precis varit på spolning av äggledarna. Bor i Malmö. 32år. Saturnus: 3 inseminationer på CFC, 2 på Vitanova. En graviditet efter pergotime - slutade i utomkveds. Väntar på ett plus. Bor i Svealand. 40år. Ensamåvilsen: 4inseminations försök storken även spolning allt såg bra ut. En ivf behandling med lyckad insättning CFC resulterade dock inte i gravid, ett frys återföring som lyckades nu gravid i v 17. 37år, första barnet, bor Örebro:) längtanärstor01: 1:a inseminationsförsöket i april 2014 snart påbörjas 2:a försöket. Bor Göteborgs norra skärgård. 26 år! Kram och lycka till alla mums to be! HjärtaGravidHjärta
  • längtanärstor01
    Maria1974 skrev 2014-05-06 18:17:45 följande:

Jag är gravid! Gjorde min första insemination i Danmark den 23/4 och det träffade rätt, är så glad!
    Åhhhhhh! JAG ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL.
    All lycka till nu och hoppas jag/vi får följa dig. Kram! {#emotions_dlg.flower}
  • längtanärstor01

Hej alla! Idag åker jag på mitt 2:a inseminations försök. Jag hoppas och håller alla tummar för en lyckad insemination denna gång. Kram. ??

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!