Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Jag har ju bim 3/12. När hade ni som tidigast börjat att testa? Det där med att vänta till bim-dagen är inte mim starka sida ;)
Jag har ju bim 3/12. När hade ni som tidigast börjat att testa? Det där med att vänta till bim-dagen är inte mim starka sida ;)
Förstår inte varför jag känner som mensvärk nu?! :/
Nån av er tjejer som gör heminseminationer, använder ni spruta med slang eller utan isåfall?
Jag har bestämt mig! Efter att ha velat fram och tillbaka så har jag bestämt mig för privat donator. Nu gäller det bara att hitta någon som känns rätt =)
Jag blev gravid på femte försöket så de behöver inte alls vara något fel, det är normalt att de kan ta upp till ett år innan man blir gravid men sedan är de olika såklart!! Och jag fick mitt plus på BIM +4! Hoppas det kan hålla hoppet uppe för er som kämpar. Kramar!
Håller tummarna för er alla och tänker på er!!
Någon som har plussat? Har också en donator. Han kom i dag eftersom jag har ägglossning. Men det känns som om allt rinner ut tillbaka. Jag heminseminerar med spruta och slang. Hur känner ni? Rinner det ut för er också? Kan jag göra på ett speciellt sätt för att behålla så mycket som möjligt? Hur ofta i månaden får ni donation?
Okej. Vad bra. Det ska jag försöka med nästa gång om jag inte plussar denna gång. . Jag låg still i över en timme med en kudde under rumpan första gången. Då tyckte jag att det gick bra. Men de andra gångerna känns det som sagt som att allt rann ut. Hur många gånger inseminerade du dig? under samma månad alltså. Grattis till graviditeten!