• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • Fashionista1

favoritar, lär ju börja efter graviditeten =) 

• Knallen12

Tack för alla tipsen. Kommer att beställa en 2.0 till att börja med i alla fall som ni sa från terlustrade på tradera. Ser verkligen fram emot det. Tack igen.

• intetnyttpåplusfronten

Mina bristningar på magen syns knappt alls nu i vissa ljus, men jag har upptäckt att bristningarna på kärlekshandtagen lyser! Jag vet att de såg likadana ut som magen förut, jag struntade i dem för att kunna upptäcka en eventuell förändring, men nu känner jag att jag måste ta tag i dem också...! :p

Om du har något vettigt att säga så är du på fel forum.
  • Paradise

Behöver man längre nål för bristningar? jag köpte en 1.0 mm har dock inte hunnit börjat ännu=)

Är det någon som testat dermaroller på rynkor/fina linjer?

• MrsMumrik

Jag kör min runt ögongen. Har en 0,5 och det märks skillnad efter bara några veckor!

• bsm

härligt att höra!:) själv ska jag på konsultation för carboxy!! de ska tydligen lyckas få bort bristningar 40-70% som e vita och röda upp till 100%! :D

ska bli spännande... om det verkar lovande tänker jag prova metoden.  

• bsm

föresten, nu är det 12dagar sedan jag rollade sist och jag tycker att området där jag rollat på ser huden mörkare ut..

varför  blir det så?? försvinner det sedan? (alltså huden ser mörkare ut om man tittar  i solljus eller bra ljus) 

• Paradise

Jag testade första gången idag, gjorde inte alls nå ont, hade ställt in på det skulle göra de hehe

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?