Gastric Bypass (GBP)
Laalaa; ja du svårt o säga! Jag var utomlänspatient, så därför tog d 6mån, från kallelse till bedömning, tror jag
Laalaa; ja du svårt o säga! Jag var utomlänspatient, så därför tog d 6mån, från kallelse till bedömning, tror jag
just det är med barn hörrni, är det nån utav er som fundert på det där med att man måste vänta ett år??
Vi vill ju jättegärna ha barn, men måste man verkligen vänta ett år, vet inte om jag orkar vänta så länge innan man börjar försöka för jag menar det kan ju dröja ett bra tag innan det händer nåt....
nu va d ju iofs inte mer än 5 veckor sen jag gjorde opn, men tänkte iallafall om man slutar med piller i sensommaren så borde d ju inte va nåt problem....
Måste höra med er, nån mer än jag som får grymt mycket håll strax efter att ni ätit, det sätter sig strax under revbenet...det går över efter ca 10 minuter när magen börjar knorra som ett litet as :)
Men tycker det verkar så konstigt har fått det nu senaste veckan när jag börjat äta fast föda...tuggar jag för lite kanske eller äter man för fort??
Ja i vilket fall mina vänner, så ha en underbar julafton nu och njut oavsett mycket, inget eller lite julmat ;)
Lindhaothomas: Norrköping har ca 1 års väntetid till op, meen du kommer bli uppringd av vårdarbetare o få välja lite olika sjukhus! Fungerar jättebra med landstinget i Östergötland! Blev opad i november på Ersta med vårdgaranti från Östergötland :)