Dhevil skrev 2011-10-24 17:20:45 följande:
Kaffe och tee utan socker och mjölk =)
Jag har överlevt mina 2 veckor på bubbelvatten =)
Lycka till, hur länge ska du flyta?
mjölk sa hon va helt okej o dricka i kaffet iom att jag inte ska gå ner nåt på det sättet :) vilket jag tackar stort för, kan ju varken dricka kaffe eller the utan mjölk :) ja iofs cola zero borde man kunna dricka men tänkte som dig där att försöka få bort läskdrickandet lite nu när man ändå håller på
Tack, d ska nog gå vägen det här, har gett mig den på att INTE fuska... ska "bara" flyta i två veckor, skulle egentligen börja på fredag, men tänkte att det blir lättare att börja när man jobbar, då kan man tänka på annat än fundera på att man är hungrig...
Little Ms Chatterbox skrev 2011-10-24 17:32:19 följande:
Öhh, vet inte varför det blev skickat, hade ens inte skrivit färdigt.
![Obestämd Obestämd](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-undecided.gif)
Med Modifast rekommenderar de att man ska dricka annat också, kaffe, te och lättdrycker så tror tex Kiviks päronjuice lättdryck går an. Vatten kan man dricka hur många liter man vill
JAAA, just det d kan man ju dricka, dom kiviks dryckerna är ju riktigt goda.....d får bli till att inhandla imorn det, d är klart borde väl funka med de flesta lättdrycker..jag kör modifast, tittade på deras hemsida och där stod d som sagt kalorifattiga drycker och efter det stod hjärnan still....vad är kalorifattigt förutom vatten *hehehe* men stort tack för tipset