Gastric Bypass (GBP)
På 16 månader har jag gått ner 70 kilo...
På 16 månader har jag gått ner 70 kilo...
Stort grattis till er alla som har gått ner i vikt de är jättebra kämpat .
Längtar till den 25 juli :)))) jag har fyllt i enkäter ,jag talade om att jag är ganska svår stucken till kirurgsköterskan på ersta , de skulle ta blodprov på mig igår för de tror att jag har b12 brist de stack mig 6 ggr
Hej jag har haft ont i tungan och halsen sen 14 juni när jag var uppe i Timrå där trodde apoteket att de var svamp så jag fick besöka vårdcentralen i Timrå och han trodde att de var virus men jag fick ändå munskölj som är för svamp ,jag kan knappt äta eller dricka och jag är knallröd på tungan och brun, men nu igår var jag hos läkaren i landskrona han tror inte att de är svamp på tungan för de bruka mest se de på barn eller de som har dåligt immunförsvar eller cancersjuka men han sa att de kunde vara b12 brist eller järnbrist så får svar om 2 v.
HÄR VÄGER JAG 107,2 KG DAGEN INNAN MODIFAST I 14 DAGAR OCH OPERATION.
HÄR VÄGER JAG 77 KG, 3 MÅNADER EFTER OP PÅ ERSTA SJUKHUS
Nu är de snart dax för mig att bege mig till ersta, första besöken på måndag ,jag lär vara ganska trött för måste åka på söndagen fast jag ska vara där 11,15 hos dietisten sen ska jag till ssk sen läkare och sen tar prover, ,jag åker från landskrona 00.38 är i helsingborg 00.50 sen går inte tåget till hässleholm förränn 4.25 sen är jag i hässleholm 5.30 så går tåget till stockholm 5.57 är framme i stockholm 9.45 taxi kommer och hämta mig 10.00 kör mig till ersta sjukhus sen hemresan går 18.21
Hej på måndag far jag till ersta 4.25 är framme 9.45 :===) får reda på om jag får operation så håll tummarna