Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Gastric Bypass (GBP)

ska packa inför resan till stockholm imorgon och nu slog det mig.

VAD ska jag ha med mig förutom eventuella mediciner man har och sådär?

Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-03-26 20:35:55 följande:
    Ta med dig böcker så du kan ligga och läsa och har du bärbar dvdspelare ta med dig den .
    PruttPottan skrev 2011-03-26 20:48:38 följande:
    Antar att du ska opas..

Här är min lista som jag släpa med, mycket onödigt men det var en bra bit hemifrån..

Mjukisbyxor Goa sockar Vattenflaska, som jag inte kommer kunna dricka några mängder ur ändå *s* Mobilladdare!! Mobil kanske så jag har nåt att ladda :P Bok! Schampo och sån skit ska väl med? Pyjamaser Trosor Behåar Byxor Tröjor Knarkarkoftan Sjalar Handsfreen till mobilen Kalender Plånbok Anteckningsboken Pennor! Bindor fall ifall.. *ryser* Dosett av något slag så klart!!! Cigg *ermm* Tändare.. Mascara TOPS!!! Lång ner på listan men icke att förglömma! Hårborste Hårsnoddar! Liten fickspegel Glasögonfodral Glasögon, borde sitta på när jag åker men man vet aldrig.. Min kudde <3 Deo! PINCETT (Systers råd) Nagelfil! Tender Care! (lypsyl) Handkräm Tandborste Tandkräm
    jo jag ska opas. men behöver man massa grejer om man bara ska opas en dag och åka hem nästa om allt ser bra ut?
  • littlemisstrouble

på tal om dosett så kan man köpa jättefina rosa, gula, gröna, med mera på apoteket, kronans droghandel. ett fack för varje dag. skitsöta. köpte mig en rosa och enligt annan gbp opad får dagens dos med medicin plats.

• littlemisstrouble
    PruttPottan skrev 2011-03-27 08:46:26 följande:
    Jag har två stycken, en dosis och en Careousel, mina piller ryms inte i en vanlig plus att de har alarm =)
    littlemisstrouble skrev 2011-03-26 23:09:47 följande:
    jo jag ska opas. men behöver man massa grejer om man bara ska opas en dag och åka hem nästa om allt ser bra ut?
    Nej, klart man inte behöver, som jag skrev, mycket onödigt men min packlista såg ut som den jag la upp, Jag hade ändå platsen eftersom jag hade en dragväska, insåg att jag nog inte kunde lyfta en bag, plus attt min tempurkudde tog massa plats =)
    Många saker tar ingen plats alls. Jag räknade med att behöva vara kvar 3 nätter men 2 räckte =)
    vet du, nu när väskan är färdigpackad så blev nog listan ännu längre än din var tack för tipsen föresten. har också dragväska och har alltid en tendens att ta med mig mer än vad jag behöver men men å andra sidan så saknar man inget då heller.
  • littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-03-27 18:47:41 följande:
    Hej så mycket grejor behöver du nog inte om du stannar en dag
    blev jättemycket i väskan iaf hehe. men men som sagt ja kommer nog inte sakna något heller
  • littlemisstrouble

Då så. Idag åker jag till sthlm och imorgon är det daxs. Jag tror och hoppas att allt kommer gå bra.
    Det gör det säkert. Man får ju ha en positiv inställning här i livet.

• littlemisstrouble
    SilverEmma skrev 2011-03-28 09:49:00 följande:
    Lillabus - Det kommer gå jättebra! All lycka till dig!
    tack tack ska snart gå å sova och imorgon bitti är det att knata bort till sjukhuset. tur att man har sin underbara make med sig
  • littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-03-29 14:45:13 följande:
    Hej hoppas att de har gått bra idag
    hej hej

nu orkar jag sätta mig vid datan en liten stund. op hade gått bra i tisdags sa läkaren. blev en liten komplikation när jag var på uppvaket dock. började blöda ur ett titthål när jag skulle gå på toaletten så det blev ilfart tillbaka till sängen igen. sen fick jag ligga still hela natten med tryck på såret. men men dagen efter var allt bra och dom kollade att inget var galet  med att klämma på magen och ta prover så jag fick åka hem på kvällen sen.
  • littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-04-01 09:48:47 följande:
    Hej vad bra att operation har gått bra. Skönt att de fixa till de lilla komplikationen . Skönt att du fick åka hem på kvällen.
    tack jag var lättad över att man var så okej att man fick åka hem dagen efter ja. min rumskompis fick inte det för hon hade problem med andningen. stackarn. vi låg båda två på koll hela natten.
  • littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-04-01 18:05:07 följande:
    Hej ja de tycker jag med ,jag fortsätter fortfarande med att kämpa att få magsäckop godkänd
    nej verkligen inte. tänk va hemskt att vakna upp efter op och inte kunna andas ordentligt. det som hände mig var inte heller så roligt för visst fasen blir man orolig men men nu är ju allt bra.
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)