Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

Gastric Bypass (GBP)

Maddisen80 skrev 2011-05-23 09:14:18 följande:
    Hej usch de var ju verklige tråkigt :( de blev ju ingen rolig semester för er
    nej det var inte så roligt men när vi åkte hem så tog vi direkt vägen förbi sjukhuset och hälsade på.
    Planering är a och o......
  • littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-05-26 11:25:58 följande:
    usch hur har de gått då ?
    eh ja det gick inget vidare bra. han gick bort i december.
    hur har det gått för din släkting?
  • littlemisstrouble

På två månader (var två månader i tisdags) har jag gått ner 12,6 kilo efter op.
    Är det mycket eller lite?
    Vet inte hur mycket man "brukar gå ner" första tiden.

• littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-05-26 17:38:21 följande:
    Hej jag är superduperglad , landskrona kirurgmottagning sa att ersta har godkänt betalningsförbindelsen :==) så ska ringa dit om 2 veckor och prata lite allmänt , hur jag ska betala resan + boende mm jag fick ett telefonnumer
    Va roligt. Grattis
  • littlemisstrouble

Hur länge har ni andra väntat med att testa alkohol? Eller kan ni dricka alls efter op?

Jag är bjuden bort på lördag på middag med pubrunda sedan och vet inte hur jag ska göra med alkoholen. Kommer då vara 9 veckor efter op.

• littlemisstrouble
    SilverEmma skrev 2011-05-27 12:15:06 följande:
    Lillabus - Jag fick informationen att vänta två månader med alkohol. Men det är olika mellan sjukhusen. Om du dricker så ta det lugnt, har hört om vissa opade som blir pruttfulla på ett halvt glas vin och sen nyktra en halvtimme senare.
    haha hmm det är det jag är rädd för. att bli kalas på knappt ett glas vin. jag vill inte dricka mig onykter utan bara smutta lite för syns skull typ
  • littlemisstrouble
    Maddisen80 skrev 2011-05-28 17:28:21 följande:
    Hej hur  gick de ?
    det är ju nästa lördag jag ska ut så jag vet inte ännu. frågan är om man ska testa en skvätt alkohol typ vin här hemma och se om det går bra?
  • littlemisstrouble
    Zodic skrev 2011-05-30 10:44:37 följande:
    Eftersom svaren var ganska frånvarande så frågar jag lite snabbt, hur ofta äter ni onyttiga saker, alltså rent onyttigt som kakor godis osv. ?
    en gång i veckan kanske men det blir aldrig speciellt mycket eftersom jag börjar må illa efter ca 3 godisbitar
  • littlemisstrouble
    L i n n skrev 2011-05-31 21:51:39 följande:
    Någon som vet om det är farligt att dumpa för mycket/ofta?
    Vet inte om det är farligt men dumpar man mycket så är det ju för att man äter fel saker. för mycket, för fort,för sött, för fett eller helt enkelt något som man inte kan äta längre efter op.
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)