-
Hej jo precis nu börja resan hoppas att jag får träffa läkaren snartGruffalo skrev 2011-05-21 09:32:59 följande:Härligt, nu börjar resan!
-
Hej vad bra att du mår rätt bra iaf.ullis83 skrev 2011-05-21 13:51:15 följande:
Drygt 2 dygn sen jag opades..det spänner väldigt i magen och det gör ju ont på vänster sida, men annars mår jag bra...har varit på ikea, Ica och köpcentrat här idag..klarar mig fint, har svårt att få i mig alla vätska dock
-
Hej jo de är bra, jag hoppas att jag får en tid snart och träffa läkareThessia skrev 2011-05-21 19:10:48 följande:Tackar, skall bli kul att få följa er och att vi tillsammans kan gå i genom allt =)
-
Hej jag har precis kommit hem från bion jag och sambon och en kompis såg på piretes of caribeaan och nu när jag kom hem och ringde mor som bor i Timrå så sa hon att min morfar har fått en ny stroke igen , Han hade legat på golvet hela natten i natt, min moster gick dit vid 10.30 och han hade dörren låst de bruka inte han ha så ambulansen kom så nu ligger min morfar på sjukhus och kan inte gå kan inte prata och de är inte säkert att han klara sig :( jag ska snart ta lugnande och sömntabletter och lägga mig . Är ensam hemma min sambo är på fest .
-
Hej tackså mycket jag har dåligt samvete för att jag kan inte hälsa på han eftersom jag bor i landskrona och han i TimråMizzPiggy skrev 2011-05-21 19:28:16 följande:Maddisen80 : åh nej!! Fyyyyy va jobbigt! Vet inte vad jag ska säga, men tänker på er kram
-
Hej japp de är jättejobbigtlittlemisstrouble skrev 2011-05-22 12:00:55 följande:usch va ledsamt
-
Hej usch de var ju verklige tråkigt :( de blev ju ingen rolig semester för erlittlemisstrouble skrev 2011-05-22 19:05:10 följande:jo det förstår jag. vi var med om samma sak förra året på första semesterdagen när vi åkt bort. det var inte alls roligt och vi kunde inte njuta av semestern utan ville bara hem och till sjukhuset.
-
Hej de är ju bra att du har fått en kallelse till kirurgen håller tummar och tår att de går bra.högbergarna skrev 2011-05-23 14:32:52 följande:Hejsan hejsan! Nu har jag äntligen fått en kallelse till kirurgen!! Den 29:e juni ska jag dit. Invägning och provtagning gissar jag. Sen e det väntan på op då. Om man åberopar vårdgarantin. ur lång tid tar det då innan man är på op-bordet?
-
Hej de är ju bra att du får tugga tuggummi och dricka ramlösa skönt ju . De är väl sockerfria tuggummi?Thessia skrev 2011-05-23 20:33:16 följande:I dag var det inskrivning för min del och alla prover såg bra ut och allt klart inför operationen.
I morgon börjar pulverdieten för min del, känns skönt att jag får dricka ramlösa och citronvatten under dieten samt tugga tuggummi om jag vill tugga på något. -
Förstår att du tycker de är skönt att slippa dränetFull av förhoppning skrev 2011-05-24 12:09:56 följande:japp dränen åkte idag tjohoooo Enorm skillnad!!! gick en kort runda på burlövs center med min mamma och tog en kaffe mm.... känner mig verkligen som en ny människa utan dränhelsickena