Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

1638 skrev 2011-05-10 14:40:27 följande:
    Första rejäla shopping rundan efter stop av minskning i vikt (klädstorlek)
    Chockad gick jag från LINDEX med 2 plagg i XS/S.... jag som för 1½ år sedan hade 50-52 i kläder
    Sinnessjukt
    Grattis vad roligt
  • Maddisen80
    littlemisstrouble skrev 2011-05-10 17:34:26 följande:
    på elitehotell som ligger precis i närheten gav jag 1400kr natten. det finns annars ett bra motell eller vad man ska säga för 500-600kr natten i närheten som heter abe hotell.
    hej okis tackså mycket för ditt svar
  • Maddisen80
    skogsmulle03 skrev 2011-05-10 18:34:57 följande:
    får man hoppa med här? har träffat läkaren idag och blivit godkänd för operation,vilken skulle ske ihöst någon gång. Vad spännande detta känns..kan inte tänka på annat idag
    Hej välkommen hit och grattis till operation
  • Maddisen80
    skogsmulle03 skrev 2011-05-10 20:02:28 följande:
    tack Solig  vad spännande detta ska bli,jag längtar till mitt nya liv Glad
    Förstår de ,jag hoppas med att jag bli godkänd
  • Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-05-10 20:16:54 följande:
    Maddisen80: tack :)
    Ja visst e de konstigt, men den doktorn jag hade va lite snorkig så jag tror hon bara sa så för att man inte ska våga fuska eller nått!
    Ringer man kirurg mottagningen på Danderyd då?
    Hej jag ringde landskrona kirurgmottagningen så då är de nog  samma med danderyd
  • Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-05-10 21:23:16 följande:
    Maddisen80: tack :) ska ringa imorgon, hoppas hoppas hoppas !
    Hoppas jag med för din skull
  • Maddisen80
    högbergarna skrev 2011-05-11 00:25:34 följande:
    Hände här i Ljungby två gånger i förra veckan.. Två som sa att dom flytit men bevisligen inte när de sen kom in i buken..
    Hej jasså gjorde de ,vad tråkigt om de skulle bli så ,men blir jag godkänd tänkte jag flyta till 100%
  • Maddisen80
    MrC skrev 2011-05-11 08:25:11 följande:
    21/4 var jag på läkarbesök (infon var 2 veckor före) och läkaren (Ersta sjukhus i Stockholm) godkände mig direkt under besöket. Han sa att kötiden var ca 3 månader, men pga av den tiden skulle vara under semestertiden så kanske jag skulle få vänta 4 månader. Det är okay, jag har ändå väntat ca 1 år redan. Men han satte också upp mig på "stand-by-listan", om någon skulle hoppa av. Jag bor inte så långt från Ersta och gör ändå inget viktigt just nu... Nu har det alltså gått nästan 3 veckor sedan jag blev godkänd, men jag har ännu inte fått någon bokad tid. Ska man tolka detta som att jag inte kommer att få en fast bokad tid utan att de räknar kallt med att en avbokad tid ska dyka upp till mig?

Jag har börjat förbereda mig lite och köpte ett paket Modifast vanilj för 2 dagar sedan. Bara för att testa så käkade igår Modifast till frukost och lunch... och jag blev helt matt och slut i knoppen efter bara en halv dag!
    Men jag ger inte upp! Beställde en laddning Modifast på nätet (kostar 104 kr på nätet mot 145 kr på Apoteket) och hoppas få hem det idag eller imorgon. Planen är att köra Modifast med start från 6'e juni ungefär.

Alltså, Modifast vanilj var okay. Varken gott eller dåligt. Jag blandade med 2 dl kallt vatten och 3-4 stora isbitar i en iskross. Helt okay! Vilken Modifast är er favorit?Hur kan man se det?
    Hej jag tycker att du borde få en tid snart, jag hoppas att du får de iaf håller tummar och tår varjedag.
  • Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-05-11 10:32:05 följande:
    Har ringt Danderyd sjukhus och tydligen stämmer inte deras vänte tider enligt vantetider.se alls, dom hade 8 månaders kö,
    Och hade ändå ingen betalningsförbindelse med Ljungby :(
    Ska ringa Sophia hemmet nu istället, ingen som vet något sjukhus som har betalningsförbindelse med Ljungby?
    Hej hoppas att du får tag i nåt sjukhus som har korta kötider och att dem har betalningsförbindelse med ljungby
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)