MrC skrev 2011-05-11 08:25:11 följande:
21/4 var jag på läkarbesök (infon var 2 veckor före) och läkaren (Ersta sjukhus i Stockholm) godkände mig direkt under besöket. Han sa att kötiden var ca 3 månader, men pga av den tiden skulle vara under semestertiden så kanske jag skulle få vänta 4 månader. Det är okay, jag har ändå väntat ca 1 år redan. Men han satte också upp mig på "stand-by-listan", om någon skulle hoppa av. Jag bor inte så långt från Ersta och gör ändå inget viktigt just nu... Nu har det alltså gått nästan 3 veckor sedan jag blev godkänd, men jag har ännu inte fått någon bokad tid. Ska man tolka detta som att jag inte kommer att få en fast bokad tid utan att de räknar kallt med att en avbokad tid ska dyka upp till mig?
Jag har börjat förbereda mig lite och köpte ett paket Modifast vanilj för 2 dagar sedan. Bara för att testa så käkade igår Modifast till frukost och lunch... och jag blev helt matt och slut i knoppen efter bara en halv dag!
Men jag ger inte upp! Beställde en laddning Modifast på nätet (kostar 104 kr på nätet mot 145 kr på Apoteket) och hoppas få hem det idag eller imorgon. Planen är att köra Modifast med start från 6'e juni ungefär.
Alltså, Modifast vanilj var okay. Varken gott eller dåligt. Jag blandade med 2 dl kallt vatten och 3-4 stora isbitar i en iskross. Helt okay! Vilken Modifast är er favorit?Hur kan man se det?
Hej jag tycker att du borde få en tid snart, jag hoppas att du får de iaf håller tummar och tår varjedag.