Gastric Bypass (GBP)
Det gick bra, precis som ni sa! Jag blev godkänd! :) Känns så jäkla skönt!! Nu handlar det inte längre om "om" utan om "när" op ska ske! :)
Det gick bra, precis som ni sa! Jag blev godkänd! :) Känns så jäkla skönt!! Nu handlar det inte längre om "om" utan om "när" op ska ske! :)
På 16 månader har jag gått ner 70 kilo...
Lizagirl: Grattis till din viktminskning! Du ser så fin ut!
Det är så peppande att se allas före- och efterbilder!
Hej allihopa!
Det var jättelänge sen jag skrev i tråden (och i gruppen på facebook), jag har haft fullt upp med mitt nya jobb och inte hunnit/orkat sitta vid datorn så mycket...
Jag har några frågor som jag hoppas ni experter kan hjälpa mig med:
- Om jag vill ta kontakt med ett annat sjukhus som jag vet har kortare köer, ordnar man då en betalningsförbindelse (eller vad det heter?) mellan sitt nuvarande sjukhus till det nya? Hur gör man detta? Jag tycker det är så svårt att veta vart man ska ringa... Ringer jag det nya först för att kolla så att det är "ok", och sedan ber mitt sjukhus om en betalningsförbindelse?
- Vilken avdelning ringer man till, eller kanske kan man ringa växeln och berätta att man står i kö för denna op och sedan kan bli kopplad vidare till rätt person?
Allt verkar så krångligt, men det kanske är för att jag inte vet hur jag ska gå till väga...
Vore sjukt tacksam för hjälp här, sitter och försöker få fram någon vettig information på nätet, men är uppenbarligen inte så duktig på det...