Vitamin skrev 2012-01-18 11:45:11 följande:
Grattis Mizz Piggy! Bilder ser vi fram emot, säg till när det är dags!
Jag firar in 80-talet idag!
Mitt "realist"-mål ligger 15 kilo bort, dröm-målet 20, det är bara att gneta vidare, med det känns inte så betungande!
Har du dumpat nåt? Jag dumpar inte på fett eller socker var för sig, men för mycket eller i kombination, så mår jag riktigt dåligt en stund.
tack vitamin!! åh grattis själv! åttiotalet är efterlängtat! ja men herregud tror du kommer nå både ditt realist mål och dröm mål! e ju inte alls länge sen vi blev opade!,
nä jag verkar tåla ungefär som du, fett för sig och socker för sig, går bra i måttliga mängder, men ihop är de värre!,
var på stan med en kompis och skulle luncha, stället hade inte så mkt att välja på (häromdagen alltså) så jag tog en bakad potatis med räk röra, tyckte inte att jag åt så mkt, och dumpingen i sig var annorlunda mot innan, men hade pimperan i väskan och det hjälpte, jädra svårt de där ibland tycker jag!.
bilder vill jag se på dig me! som sagt ska gå ner 1,4 till så jag är på -20 precis, vill gå ner ca 35kg, men stora målet är 40. då skulle jag ligga på 71 kg, smalare än så vill jag faktiskt inte bli, .. kram!