Inlägg från: MizzPiggy |Visa alla inlägg
  • MizzPiggy

Gastric Bypass (GBP)

Evolyn: hur mkt har du gått ner sen op? Var dom nöjda med din prestation? Är lite nojiig själv att dom ska tycka jag gått ner för lite... Har mitt återbesök efter 8 v, den 16/1

• MizzPiggy

Evolyn: sen op så har jag gått ner 9,2 kg, totalt 16,2 men just nu är det några hekto upp pga mens. Men dom räknar jag inte.

• MizzPiggy

Way!! Minus tio kilo sen operationen!(21/11) Totalt minus 17 kg :) gött! Längtar till tjugo sträcket :) och när jag passerat minus 22,då betyder det att jag ligger på 80-talet ;) åh de har jag längtat efter!! Man blir taggad att lägga på ett kål med träningen men får lugns mig pga en förkylning. Kram

• MizzPiggy

Vitamin: tack :)
    Ja vi gör visst de, följs åt alltså :) himla kul tycker jag! Det var så himla trevligt att ha dig som sällskap på sjukan:) tack för de:)
    Längtar ihjäl mig efter åttiotalet och sjuttio talet , wiiiieeeee

Evolyn: förstår att det känns så, men du hade väl börjat gå ner igen? Då kommer du ikapp, :) kram

• MizzPiggy

Vitamin: Gud va kul att komma i gamla jeans! Det längtar jag efter! Men mina snygg jeans kräver ytterligare nedgång på ca 10 kg innan dom passar.

• MizzPiggy

Är jag den enda jäkeln som INTE fått ett sådant kort att visa upp!?
    Vitamin: har du fått något??

• MizzPiggy

En jag känner som gjort sin på annat sjukhus men i samma län, har fått sånt kort, men inte jag. Trist!

• MizzPiggy

Zanna80: ja de e ju de :)
    Så bra, då ser du ljuset i tunneln nu då! (?)
    Va glad att du bara behövde flyta i två veckor, en annan fick pina sig i fyra veckor haha

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)