• Toppenloppan

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Lägger in en magbild från i lördags oxå!

2011 ska bli ett bättre år!
  • Toppenloppan

Shibby:

Man FÅR klaga och gråta trots att vi äntligen är gravida Hoppas du kan få någon bra hjälp, jobbigt att ha så ont!

• Toppenloppan
    Kenai:

Grattis! Vilken vecka är du nu?? Är för lat för att kika i BF-tråden....
    Vi har ju en sådan doppler man kan lyssna med på jobbet så jag tjuvkikar på den ibland men har ännu inte vågat, kommer säkert låna den med in på toa framöver

Ang viktuppgången ligger jag + 3 kg, har ätit 3 extra frukter varje dag och ett glas mjök extra varje kväll. Inget onyttigt men extra kalorier ändå, annars hade jag KRÄKTS! Min underbara BM sa att sammanlagt ca 15 kg med min ursprungsvikt. Hon sa oxå att det skiljer MYCKET mellan olika kvinnor HUR man går upp, en del lägger på sig mycket i början och står still sen, en del börjar först gå upp i vecka 20 men då flera kilon i veckan! Så länge man inte frossar i kakor får detta vara ok tycker jag!
  • Toppenloppan

Min BM har redan sagt att jag kan ringa om jag vill komma dit och lyssna!!!

• Toppenloppan

Shibby:

ÅHHHHH så mysigt med fladdret!!! Längtar till jag känner det oxå!
    Du MÅSTE ta det lugnt, sammandragningar så här tidigt är INTE bra!! Min BM förelästa i föebyggande syfte för mig! Var rädd om dig och er lilla "Loppa"....

• Toppenloppan

Jag behöver köpa fler byxor, har ett par jeans från HM och ett par grå chinos typ....Jag brukar i vanliga fall köpa ganska dyra kläder så för mig är detta rena "kapet"! Mina senaste "vanliga" jeans kostade 1500:- så 399:- känns helt ok! Sen kommer man ju inte använda dessa kläder lika länge så klart!

Värmen kräver svalare byxor, hoppas hitta några idag! Överdelar kan jag använda mycket av mina vanliga än så länge, TACK för det nuvarande modet! det vara svårare när jag fortfarande försökte dölja magen men nu går det bra!

GLAD PÅSK allhop!

Kramar

• Toppenloppan

TACK för tipset Strössel
    Köpte ett par beige 3/4 igår, svårt med storleken bara..... de jeans och byxor jag redan köpt satt perfekt i affären men har sedan töjt sog kring rumpa och lår så jag får "häng" i rumpan....Köpte dessa nya liiiite små, hoppas det inte var dumt!

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !