• Toppenloppan

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Jaha....sitter på jobbet och väntar på ett EKG på en patient.....sista passet på akuten innan FL, känns skönt!
    Tycker magen nästan exploderat i storlek sista veckan, undrar hur SF-måttet växt hos BM på torsdag.
    Annars knatar livet på, har köpt UNDERBART effektiva stödstrumpor som håller benen normalt smala och behagliga, det är svalt på jobbet så där går de bra!

Börjat klura på inredning i barnrummet, första tiden gissar jag att vi vill ha henne inne i vårt sovrum och då undrar jag om en normalstor spjälsäng inte blir väl stor???? I hennes rum finns det gott om plats....Klurigt det där tycker jag!  De små spjälsängarna/vaggorna som finns är dyra och så använder man dem kanske bara i 2-4 månader....vi får nog mäta i rummet och se! Maken har varit sjuk en vecka nu så hemma slöar vi båda i soffan och orkar inte mycket mer

Hur har ni andra det???

2011 ska bli ett bättre år!
  • Toppenloppan

Skönt att alla har det bra, helt bekvämt är det ju inte att vara gravid Min lilla buse gillar att kura upp sig långt upp under levern och det känns

Vi har oxå shoppat lite och ikväll kommer maken hem med saker vi fått av hans kollega, kläder och så. Ska bli jättekul att packa upp. Annars väntar jag till höstkläderna kommer in, just nu är allt mest kortärmat och overall....har oxå bara sett på POP....förra året kom massa fina på både HM och Lindex så det är väl bara att vänta!

• Toppenloppan

Jag hittar rätt muskler efter övning, stänger lätt av "kisstrålen" men glömmer ofta att träna

• Toppenloppan

Vet någon vad de där boxarna eg innehåller??? Är det mest reklamprylar eller något mer matnyttigt???

• Toppenloppan

Det låter ju som ett ok innehåll Får se till att beställa framöver och kolla resten av gratispaketen.

• Toppenloppan

OJ vad alla hunnit fixa mycket!! Vi har inte alls kommit så långt, en del kläder har vi, vagnen och skötväska, lakan... Får bli en tur till IKEA efter semestern! Jag jobbar 3 dagar till, sen 4 v semester och sen jobbar jag 3 v till bara. Har blivit beviljad havandeskapspenning och kommer vara hemma 6 v innan BF. Borde hinna fixa då!! Rummet hon ska bo i är nymålat men fyllt av möbler som ska säljas efter flytten till huset

• Toppenloppan
    Strössel:

Det tog 3,5 veckor! De har ju 30 dagar på sig men jag hade väl tur! Hoppas du oxå får beviljat, för mig lyfte en tyngd över axlarna! Nu blev alla papper klara lagom till jag går på semester på fredag.

Beso:
    Sådana "flyt-dagar" är guld, andra gånger bara strular allt.
  • Toppenloppan

Jag ansökte from 19/10 men kommer ta kompledigt veckan innan så from 12/10 går jag hemma och skrotar Matlådor, bakning, fix i barnrummet och huset....åh så skönt det ska bli!!!

• Toppenloppan

Skönt att allt var bra Strössel men förstår din oro! Min lilla tös kändes lugnare för några dagar sedan, jag kände henne böka men inte de där hårda kickarna. Blev riktigt orolig. Igår fick hon fart igen, jag tror hon legat med ryggen utåt och sparkat in mot min insida. Nu har hon vänt sig och sparkarna får ibland hela magen att bölja!

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !