• Toppenloppan

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Ingen action här inte, 1 v kvar till BF och en upptagen helg

2011 ska bli ett bättre år!
  • Toppenloppan

Olika Landsting har olika regler, konstigt håller jag med om!!! MIn kropp fungerar ju inte olika om jag skulle bott i tex Stockholm.....

TYcker redan det är jobbigt att vänta, ju närmre det kommer BF desto mer nervös inför förlossningen blir jag. Som att vänta på att gå på en viktig date typ

Någon mer än jag som är mer hungrig igen??? Kanske ni redan skrivit om det, sorry om jag glömt Undrar om kroppen laddar kalorier inför det som komma skall??? Finns gott om reserver i min kropp +22 kg!!!!!!!!!!!! Galet faktiskt, tur att jag började som normalviktig iaf!

• Toppenloppan

Ja, många och långa promenader! Tror en del av min viktuppgång beror på att jag behövt vara så still pga alla krämpor, har ju inte kunnat promenera i normal takt, ännu mindre i rask takt , sen v 28... Herregud dock, för en fd anorektiker att väga över 90 kg!!!!

• Toppenloppan

Jag har fått värsta energikicken sen igår, tvättat, diskat, städat och bakat! Var helt förvånad över att vara som vanligt och orka massa igår, idag fortsatte jag!! Fick sen ett "nyhetsbrev" från Libero eller Pampers i mailen om tecken på att förlossningen närmar sig. "Du kan plötsligt få ork att göra saker som du inte orkat på flera månader" Så... nu är huset skinande rent och jag hoppas bryta trenden och slippa gå över!!

• Toppenloppan

GRATTIS Shibby!!!! Tänk att det gick så fort till slut ändå! Ser fram emot fler detaljer sen

• Toppenloppan

Spännande varje dag nu att logga in och se om tråden fått fler bebbar

• Toppenloppan
    Strössel:

GRATTIS!! Tänk att att gå i mål, det vågade man inte tro för 8 månader sedan vid TD!!!

EGO:
    Jag väntar på BM-tid idag och hopp om hinnsvepning. Tror att det kanske var lite av slemproppen som kom imorse, eller bara en ny sorts flytning Såg ut som ÄL-flytningar, DET har jag inte sett röken av på många månader!
  • Toppenloppan

Var hos BM idag ju, blodtrycket är ännu högre 150/90 och det är klart över gränsen. Har även +1 för protein i urinen, gränsen för havandeskapsförgiftning är +2. Så....ännu inte HF men väldigt nära tyvärr.....Ska på extra koll på förlossningen imorgon, BM vågade inte låta mig vänta över helgen. Mår helt ok eller bra tom, lite huvudvärk men sov 11 (!!!!) timmar inatt så det kan oxå bero på det. Observera att jag vaknade en massa gånger och kissade så ni inte blir grymt avis!

Livmodertappen var "väldigt mjuk" och BM fick in fingertoppen men nådde inte så långt att hon gjorde en hinnsvepning.

Alltihop kan enligt BM bero på att det snart sätter igång, oavsett tycker vi båda att lilltösen kan komma UT nu! Min kropp mår ju inte riktigt bra av det här.

Flytningarna var gula som urin och seeega....sannolikt lite av slemproppen sa BM....

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !