• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Jag har börjat få svårt att andas , kom igår att jag fick ont i halsen den kändes jättetjock och jag kunde inte sitta för då kunde jag knappt andas. Har andas tungt i natt, nu pratade jag i telefon och kände det onda i halsen och har svårt att andas helt sträv i halsen och det gör ont i huvudet.

Tycker ni jag ska ringa sjukhuset ?

• strössel

Nej nej jag snusar inte bebis Glad har för mig att jag har läst här idag men insåg att jag inte alls läst här i tråden idag. Tror jag börjar bli senil Flört jag mår mycket bättre idag inga andningsproblem idag.

Ni kommer få bebis före mig är helt säker på det Solig

• strössel

Hur går det flickor ? Några nyblivna mammor i tråden ? Hoppas hoppas Glad

Jag gick in i v 40 idag och 7 dagar kvar till BF, ska till Mvc idag ser fram emot det !

• strössel

Beso: Jag har inte blivit mer hungrig, men jag har märkt att magen är väldigt låg. Jag hade mycket SD men dom har minskat nu när allt är lugnare här hemma nu när renoveringen är färdig.

• strössel

Kenai: Min bebis är  lugnare vissa dagar och jag blir jätte stressad över det, tycker man är mer nervös nu än vad man har varit innan konstigt nog. Men hör så mycket olika, det blir trångare och bebisen kan inte sparka lika mycket att bebisen vilar upp sig inför förlossningen. Medans vissa säger att man ska känna bebisen 10 gånger per dag.

• strössel

Kenai: Bra att du ringde och hörde med dom, nej det förstår jag om du inte vill åka i onödan när det är så långt. Tror du kommer känna bebisen sen när du har varit ute kram !

• strössel

Beso: Skönt att allt såg bra ut, jag var inne förra veckan för jag tyckte bebisen rörde sig mindre. Spännande att se om du blir igångsatt !

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !