• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Kenai: Skönt att det lättade i magen, gaser kan verkligen ge en ont i magen ut med det bara Glad

Shibby: Hur går det för dig ?

Här är det bara bra, vecka 39 idag har ondare SD men annars är det bra här.

• strössel

Varit på förlossningen idag pga att jag känt mycket SD och lite sparkar och när vi väl kom in fick vi sitta och vänta ett bra tag, sen kom en bm och en sköterska och skulle lyssna på hjärtljuden och hörde inga. Bm for ut och in kom en läkare med en ultraljudsmaskin och han hittade hjärtljuden direkt och man såg hjärtat slå. Sen fick jag ligga med ctg och då blev sköterskan stressad och sa att hon gillade inte vad det visade for ut och sen fick vi veta att vi kanske inte får åka hem. Men efter en timma kom bm och sa att vi fick åka hem att ctg var bra. Hemsk dag varit livrädd stressad och ledsen.

Hur går det för er andra ?

• strössel

Shibby och Kenai: Förstår att ni längtar nu , jag känner fast jag har långt kvar att ju närmare man kommer ju mer orolig blir man konstigt när man ändå varit gravid i 9 månader Flört och med tanke på min upplevelse igår så vill jag att bebisen ska komma ut snart.

Håller tummarna för er kram !

• strössel

Kenai: Ja kom ut nu små bebisar, men dom trivs nog som fisken i vattnet inne i magen och vill inte komma ut Glad

Shibby: Du köpte väl ett Snuza Halo ? Hur stänger man av dom ? 

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-10-09 16:10:40 följande:
    Jag provkörde den på min man med när vi hade köpt den Den verkar fungera bra
    Ja det tycker jag, en trygghet vi är glada över att vi har köpt det.
  • strössel

Shibby: Jag har 11 dagar kvar till BF och redan rastlös så jag förstår mycket väl om du letar tecken hela tiden Glad

Så nojig efter att bm inte hittade hjärtljud som fanns där men nu är jag orolig borde inte vara det, men hur mycket känner ni era bebisar ? Jag känner inte så mycket buffar utan mer att den trycker med rumpan och mycket SD.

• strössel

Beso: Då känner vi väldigt lika du och jag, läste att man kunde tugga på is och sen svälja så jag har gjort lite is dag och ska se om det ger nån respons. Haft mycket SD ikväll och lite utbuktningar !

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !