• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Shibby: Dom gjorde både UL och gynundersökning och det var inte skönt med gynundersökning Rynkar på näsan men livmodertappen var bra och jag hade inga infektioner. Lite äggvita i urinen men jag ska lämna ett urinprov igen på torsdag.

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-09-10 23:35:30 följande:
    Vi har köpt ett litet täcke att ha nu i höst innan åkpåsen åker fram i vinter. Tror iof det går minst lika bra med en go fleecefilt och ett påslakan till om man vill ha det.
    Jag kände med att det är för tidigt för åkpåse redan i oktober, blir nog ett litet täcke.
  • strössel

Har äntligen tagit mig i kragen och ansökt om föräldrapenning, sökte fram till juni så nu behöver jag inte tänka på det på ett tag. Hur gjorde ni med skatten skrev ni in att ni ville lägga extra skatt ? Jag visste inte hur mycket man ska skriva tänkte ändra det sen om det går. Jag lägger 200 kr extra i skatt på min lön på jobbet men jag vet inte om man ska lägga 200 kr på föräldrapenningen med ? Hur har ni gjort ? Som det är nu ska dom dra 31 % skatt från mig  5000 kr i månaden.

• strössel

Kenai: Jag har nyst hela dagen och känner mig förskyld och har skitont i magen, så jag känner som du ingen bebis nu för det orkar jag inte. Mår jag så här dåligt orkar jag inte vara med på föräldrautbildningen på tisdag. Krya på dig kram !

Shibby: Jag har bara ett litet billån, jag ville ta för en period framåt för att slippa tänka det på ett tag. Men man kan väl gå in och ändra om man skulle vilja ta ut färre eller mer dagar ? Eller har jag missuppfattat ? Innan den 10 varje månad.

• strössel

Shibby: Hur mår du idag ?

Ego: Var på utbildningen igår och den var alldeles för lång, önskar dom hade delat upp den på två dagar. Jag blev alldeles svimfärdig runt lunch och trodde jag skulle ramla av stolen. Så min man fick leda mig till toan och jag kräktes och sen fick jag vila på mvc innan jag orkade sitta med på utbildningen. Usch det var hemskt. Men fick svar på väldigt mycket jag har undrat så jag är ändå glad att jag gick dit.

• strössel

Var på mvc idag och allt såg toppen ut, var något över mittenkurvan. Huvudet var fixerat men ruckbart , nu ska jag dit om två veckor igen.

Är det nån som funderar på att testa med TENS ?

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !