• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Har äntligen köpt ett andningslarm Snuza Halo från ebay ett helt nytt en barn butik som hade 23 på lager från England fick betala 954 kr inkl frakt för ett helt nytt.

• strössel
    DreamBear skrev 2011-09-26 11:05:11 följande:
    Imorgon ska vi till kommunen och skriva på faderskapsintyget.
    Känns skönt att ha det gjort innan bebis kommer.
    Ja det förstår jag för sen är det mycket annat att tänka på när bebisen har kommit Glad många samtal man ska ringa när bebisen har kommit FK, IVF kliniken, Bvc och säkert nån mer.
  • strössel

Shibby: Spännande kanske snart är dags Glad måste ju betyda nåt iallafall att den var mjuk och börjat öppna sig. Att det går åt rätt håll Flört Håller tummarna !

• strössel

Shibby: Jag är mycket hos min syster som flyttar just nu eller besöker mina föräldrar, vilar planerar inför renoveringen här hemma. Allt med bebis är färdigt förutom vagnen som jag ska hämta efter att bebisen har kommit pga att min man inte fick nån lön den här månaden.

• strössel

Beso: Jag har oxå känt som ilningar och min bebis huvud är med fixerat, annars känner jag inte heller nåt mer. Men jag vill gå tiden ut för vi får det renoverat här hemma nu så nu får den inte komma ut Glad

Shibby: Hur märker man att en bit av slemproppen lossnar ? ( trög som man är Skäms)

• strössel

Shibby: Jag förstår kan vara bra att veta ifall man råkar få se nåt sånt, och inte få panik och tro att nåt är fel. Förstår att du väntar med stor spänning  på din bebis nu Glad

• strössel

Kenai: Min är med fixerad men sparkar jättemycket upptill och det är så mysigt att se magen röra på sig Skrattande 9 månader har gått snabbt säger man nu iallafall fast det varit långsamt ibland längs tiden Flört men det tänker man inte på nu utan nu är det snart dags !

Det som ändrats för mig är att jag har ont i nedre delen av magen/underlivet och längs ner i benen. Tar ett tag innan jag kan gå innan värken försvinner när jag har legat ner eller suttit.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !