• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Beso: Visst är det skönt att få storstädat och så innan bebisen kommer, vi har oljat bord rensat i garderoberna/byrå källaren. Men nu får vi renoverat så det blir en stor städning innan bebisen kommer igen.

• strössel

Shibby: Känner olika mycket varje dag men så länge jag känner nåt så tänker jag inte så mycket på det. Men blir du minsta orolig så ring.

Vi får renoverat hemma så jag är lite överallt just nu och jag är så trött vill bara att det ska bli färdigt, så jag kan bara ta det lugnt innan förlossningen. Just nu bor vi hos mamma och pappa, men vill bara vara ensam och vila !

• strössel

Shibby: Jag mår bra lite värk här och där men inget som gör att det inte funkar, så ingen bebis här inte. Tror inte den kommer förrens efter den 21 oktober Glad hoppas jag på iallafall.

• strössel

Är jättekass i magen idag får springa på toan hela tiden, kan det betyda nåt ? Min bebis får inte komma ut nu Glad
    har magvärk men inte så jag viker mig av smärta, mår illa och är jättetrött.

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-10-04 16:23:18 följande:
    Kan ju betyda att kroppen förbereder sig inför förlossningen, men man blir ju även lätt konstig i magen nu på slutet. Tarmarna har inte mycket plats därinne att jobba på Du får vänta och se om det kommer några värkar eller andra ytterligare tecken. Kroppen är lurig så här i slutet.
    Har SD som känns mer än vanligt, men har inte känt bebisen så mycket idag !
  • strössel
    Toppenloppan skrev 2011-10-04 20:07:50 följande:
    Strössel:
    Insåg att det lät lite okänsligt det där....inte meningen så klart! Hoppas du mår bättre vännen!!!
    Det lät inte okänsligt Glad  jag hoppas verkligen att det beror på annat än att det skulle vara på G. Vill inte ha bebisen innan den 21 oktober Flört pga renoveringen.

Längtar tills dagen då jag kan känna mig redo , förhoppningsvis nästa vecka Solig
  • strössel

Loppanlängtan: Ska göra det så mycket jag bara kan Flört det jobbigaste just nu är att bo hos mamma och pappa och renoveringen hemma och all stress runt omkring.

• strössel

Hur ofta går ni till bm ? Jag går varannan vecka fast jag är i v 38 och nu sist för jag inte ta några prover bara blodtryck och vikt och lyssna på hjärtljud och mäta magen. Ska dit igen den 14/10 !

• strössel

Shibby: Hoppas det sätter igång rejält och att bebis vill ut Glad

Kenai: Samma här vi renoverar med inte vi men hantverkare, och vi var där igår och jag klagade på den vita tapeten i bebisrummet så idag fick dom riva ner den igen och göra om. Och jag var inte nöjd med färgen på toan för jag tycker att den gamla färgen lyser igenom så vårt kommer ta längre tid med så typiskt. Jag har med värk överallt känns inte alls bra jag mår bättre på kvällarna än på dagarna.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !