• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

DreamBear skrev 2011-08-12 11:03:33 följande:
    Jag hade grym smärta i underlivet för ett tag sedan. Kunde knappt gå. Gjorde riktigt ont. Var tydligen alldeles blek också enligt sambon. Barnmorskan kunde inte riktigt säga vad detta var, men gissningen blev foglossning. Det försvann efter en dag. Sedan har jag bara haft svag känning då och då.
    Man blir lite orolig när det gör ont här och där, men har läst lite på internet nu att det kan vara rätt vanligt. Ska nämna det för bm när jag ska dit nästa gång.

Hur ofta går ni till bm ? Hittills går jag med 4 veckors mellanrum.
  • strössel

Shibby: Jag är bara i v 31 och min bebis hade huvudet uppåt sist jag var hos bm och mitt Sf mått var mindre den här gången men det var oxå en annan bm och som jag förstått mäter alla olika. Så jag ligger lite under kurvan ska till bm den 24/8 igen, annars har jag tyvärr ingen erfarenhet av sånt. Hoppas SF måttet har ändrats till tisdag kram.

• strössel

Ser att ni pratar om bh jag har oxå stora problem , provade på Lindex men dom var som sagt väldigt små kan jag inte ha. Vi har Twilfit har dom amningsbh ?

• strössel
    Shibby: Vi har tyvärr bara HM som säljer mammakläder här där jag bor, så utbudet är litet. Och det blir ingen mer sväng till Gekås innan bebisen kommer,  men ska kika in till Twilfit nästa gång jag är i stan och se om dom har nåt. HM hade amningsbh såg jag i katalogen men ska kika in där , då kanske man kan köpa en billigare till bb och sen se vad man får för storlek och lägga ut mer pengar på en amningsbh efteråt.

Hur känns det med magen tycker du att den har växt ? Jag ska till bm på onsdag och jag var under strecket sist jag var där men hade då en annan bm.
  • strössel

Shibby: Ja det är nog svårt att se och känna själv, jag inbillar mig hela tiden att magen inte växer nåt för det känns så. Jag gjorde ett TUL men har inte fått nån tid till nästa TUL ska fråga om det på onsdag.

• strössel
    Shibby: Jag ska till mvc idag och idag får jag min vanliga bm, jag hoppas det kommer gå bra. Och vad skönt att din mage hade växt som den ska.

Kenai: Jag ska oxå till Mvc idag med det var 4 veckor sen jag var där sist med, tar du inte alltid prover ? Det gör jag två prover från fingret och så blåser dom upp en sån där på armen glömt vad det heter Skrattande och sen lämna ett urinprov. Grattis till v 34 !
  • strössel
    Shibby: Allt gick jättebra idag på Mvc , ligger på kurvan igen och alla prover var bra. Bebisen ligger med huvudet neråt men hon trodde inte att den har fixerat sig redan Glad men den har legat så minst en vecka för alla sparkar är upptill.
  • strössel

Loppanlängtan: Vilken fin magbild på dig Glad jag tycker jag har slarvat på den fronten med att ta magbilder men jag försöker att ta en i veckan men så lätt att glömma bort. Ska försöka ta en idag och lägga upp !

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !