• strössel
    besony skrev 2011-05-24 09:35:21 följande:
    Japp, här är en! Glad Det blir kl 13.30 för vår del att kika på bebben.
    Vad roligt håller tummarna för att allt ser toppen ut, mitt är på torsdag känns som en evighet
  • strössel
    mariaa02 skrev 2011-05-24 10:20:10 följande:
    ultraljudet menar jag såklart=)
    Vad kul då är det två idag du i morgon och sen jag på torsdag, mina smile gubbar funkar inte =)
  • strössel

Loppanlängtan: Stort Grattis till en liten flicka och att det gick bra idag, vill oxå veta vad jag väntar. Tycker oxå det verkar vara ett tjejår många jobbarkompisar har fått flickor nu.

• strössel

Beso: Vad härligt att allt gick bra !

Shibby: Jag ska göra ett TUL i v 25 pga att jag äter trombyl en extra koll, annars hade det inte varit något mer.

• strössel
    DreamBear skrev 2011-05-25 11:34:45 följande:
    Jag fick inget moderskapsintyg vid RUL. Som jag fattat det får man det vid nästa tillfälle man träffar sin bm efter att man gjort RUL.
    Ok vet att vissa har fått vid RUL men det är nog olika, måste man visa moderskapsintyg på jobbet ? Jag ska dit nästa vecka och skriva lite papper ang gravidpenning tillsammans med min chef. Det blev så tidigt pga att hon ska gå på lång semester.
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-05-25 13:11:46 följande:
    Nej, man behöver inte visa det på jobbet. Det är bara för försäkringskassan
    När vi väntade sonen fick vi intyget av vår BM och vi fick inget vid RUL denna gången heller utan jag antar att BM ger mig ett vid nästa besök.
    Min chef sa att jag skulle ta med det för att skicka till lönekontoret då jag kommer få 10 % lön av dom medans jag är föräldraledig.
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !