Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Loppanlängtan: Här kan du räkna lite om du vill.
http://www.forsakringskassan.se/tjanster/berakna_fp/nav/privatpers/foralder/planera
Loppanlängtan: Här kan du räkna lite om du vill.
http://www.forsakringskassan.se/tjanster/berakna_fp/nav/privatpers/foralder/planera
Jag har ingen journal , kanske man får längre fram eller så är det nytt att allt finns på datorn har ingen aning faktiskt.
Loppanlängtan : Vad kul vilket datum fick du ? Jag fick den 26 maj är då i v 19 (18+6) .
Har ni bokat tid för RUL själva?
Jag fick en tid när jag var hos barnmorskan.
Ska dit nästa tisdag, kommer att vara i vecka 17+6 då.
Känns tidigt, men jag säger inte emot. De borde ju veta vad de gör
Önskar alla en trevlig helg i morgon åker vi till Göteborg över helgen !
Beso: En sån till bilen har jag oxå köpt hittade den på tradera och den är bra tycker jag. Bara jobbigt att flytta den mellan säterna beroende på om jag kör eller inte
Kenai: Jag mår illa hela tiden och kräks ibland och är supertrött, jag var pigg i v 12-13 och nu mår jag skit. Väntar oxå på att jag ska må bättre.
Shibby: Jag har varit och kikat i de affärerna du skrev till mig och babyproffsen hade hur mycket saker som helst tror det var babyproffsen jag tyckte bäst om låg vid mattaffären. Men väldigt konstig personal gick efter en hela tiden precis som om man skulle ta nåt och två äldre kineser pratade inte svenska och dom kunde inte svara på nåt om det jag frågade om barnvagnarna. Dom hade vagnar från 2010 jag ville veta lite om vad dom kostade osv men det fick jag inget svar på. Ska dit i sommar och då ska jag leta upp svensk personal som kan prata svenska och som kan nåt om grejorna dom säljer.
Shibby:
Kanske var nids4kids mattaffären låg till vänster och en lampaffär till höger och barnaffären rakt fram. Då missade vi kanske babyproffsen vi var i en annan barnaffär oxå vet inte vad den hette den var mindre och hade inga Emmaljunga barnvagnar som vi var ute efter så vi kikade bara en snabbis där. Dom vi pratade med såg inte alls ut som att passa in där och dom kunde som sagt ingenting.
Ligger babyproffsen vid mattaffären oxå ? Så vi hittar dit nästa gång vi ska dit
Shibby: Lägger länken på favoriter och kikar när den funkar, där var vi inte vi hade gått i Göteborg och tog backaplan efteråt och jag var så trött och hade ont i fötterna så jag orkade inte så mycket. Men i sommar får vi mer tid då vi kan gå runt och kika, den här helgen skulle vi hinna med så mycket som möjligt träffa släktingar osv så det var lite stressigt.
När började ni känna er bebis ? Jag är i v 17 och jag har inte kännt nåt än vet inte riktigt hur det ska kännas, men jag känner inget speciellt. Jag mår så illa att det aldrig kan gå över, idag orkar jag ingenting pga illamåendet.