• Shibby 78

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

majsanna skrev 2011-02-22 16:06:18 följande:
    Vad härligt Shibby!! Hoppas att jag kan dela med mig av en liknande bild på måndag!
    Det tror och hoppas jag med att du kommer att göra. Ska verkligen hålla tummarna för dig, man är så nervös när man ligger där. Jag tror det kommer att gå toppen för dig. Vi ska ju ligga på BB i oktober! Wieeeeeee!
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 5/10 -11
  • Shibby 78

Tack goa ni för alla grattis!! Ni har något fantastiskt framför er Var ju så häftigt att få bekräftat att det verkligen är en människa där inne Hjärta

Kramar!

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 5/10 -11
  • Shibby 78
    strössel skrev 2011-02-22 21:39:08 följande:
    Har precis kommit hem från gyn har varit där i 3,5 h akut tid. Åkte in för magvärken blev så orolig och jag fick se en liten med ett tickande hjärta men den var väldigt liten men det såg väldigt bra ut. Och dom tog en massa prover och kollade så jag inte hade bakterier i kisset eller i flytningarna. Men jag var väldigt förstoppad så hon trodde det var därför jag har haft så ont i magen så nu ska jag äta två mediciner till och så ska jag tillbaka på tisdag då ska dom göra ev ekg på mig då jag har hjärtklappning ibland och göra ett vul till Skrattande
    Grattis Strössel! Skönt att få ett svar till varför du haft ont oxå. Du får äta en massa katrinplommon nu då
  • Shibby 78
    strössel skrev 2011-02-22 22:00:21 följande:
    Jag fick nåt slags pulver jag ska ha i tex fil eller så kunde man blanda det i vatten oxå och av det så ska jag tydligen kunna göra nr 2 varje dag Skrattande och så skulle jag äta päron.
    Ok, men päron är ju gott iallafall
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 6/10 -11
  • Shibby 78
    emsm skrev 2011-02-23 09:28:58 följande:
    Shibby77: Vilken fin bild! Underbart att ha hemma o längta tillsammans med ;)
    Fick du den eller fick du be om den? Kanske till och med tjata? Hoppas på att få ta med en bild hem på måndag när vi ska titta på vår lill*. Fick ju bli otrevlig på telefon för att ens få en vettig tid :/ Men nu ska jag ladda om och bara förutsätta att de kommer vara trevliga på måndag!!!
    Tack! Nej, han skrev ut bilden innan vi ens hann säga att vi ville ha en. Vi blev så tagna av att få kika in men det var ju tur läkaren tänkte på det
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Kotten, BF 6/10 -11
  • Shibby 78

Hej

Hur har ni det? Här är det lite pissig kväll, börjar känna av graviditetshormonerna rejält. Satt precis och lipade för att en person åkte ut ur Sveriges Mästerkock.
     Har haft så ont i knät de sista dagarna med. Det är ju inte graviditetsrelaterat, men vi ska till London med jobbet i helgen, och det känns seeeeegt att halta runt där illamåendes och svullen hela helgen, medan kollegorna ölar och shoppar.
    Vi ska på musikal på fredagkvällen så det blir ju kul, men på lördagen ska vi kolla fotboll, och jag är inte så jätteförtjust i det..
    Hade hellre stannat hemma med familjen faktiskt..

Förlåt mitt gnäll, men det var himla skönt att skriva av sig.

Kram till er från häxan surtant

• Shibby 78

Nu är jag tillbaka efter en helg i London Har inte hunnit läsa allt ni skrivit men grattis till ett lyckat ultraljud Emsm!
    Här är allt som vanligt Illamåendet har dock släppt lite, vilket känns skönt. Är i v.9 nu (8+4)
    Idag ska jag till MVC för första besöket. Spännande!

• Shibby 78

Idag har jag varit på inskrivning hos mvc. Är i v.9 nu (8+4). Allt gick bra och min BM verkar toppen!! Vi pratade en massa om IVF:en och min historik med mina X-graviditeter. För att jag skulle kunna lugna mig och inte oro mig så mycket så bokade hon in ett extra UL i vecka 14 i april. Efter det blir det RUL i mitten på maj. Hon verkar verkligen jättebra och tog alla mina tankar och känslor på allvar.
    Det enda jobbiga är att vi måste gå i Alingsås på UL-undersökningarna. Jag hade hellre gått på Östra, men det är ju bara två gånger så det får gå
    Föda tänker jag göra på Östra i alla fall

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !