Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
Loppan: Har ni er vagn hemma? Jag längtar tills vår Spirit kommer, vill ju klämma på den
Loppan: Har ni er vagn hemma? Jag längtar tills vår Spirit kommer, vill ju klämma på den
För oss blir det nog Alice eller Vincent. Andra potentiella namn är Alicia, Felicia eller Liv. bli mest funderingar kring tjejnamn då det enligt RUL är en tjej i magen men man får ha lite killnamn i backup ifall barnmorskan och vi såg fel
Idag har vi varit hos BM för koll, samt glukosbelastning. Usch vad sött det var, inte vidare trevligt på fastande mage, men det gick ner.. Som jag fattade det så var resultatet bra med
Lyssnade på hjärtljuden idag som låg på 133. Var dock lite svårt att höra då Loppan sparkade för fullt så magen hoppade. Hon fick in två fullträffar på dopplern med
Magen mätte 23 cm och låg precis på mormalkurvan, glukosen låg på 5,1 och blodvärdet på 125 så jag slipper järntabletter än så länge i alla fall. Viktuppgång +5 kg (24+4 idag).
Allt var toppen mao.
Blev dock lite förvånad att järnvärdet var så pass bra då jag varit så otroligt trött den sista tiden, men blodtrycket var väldigt lågt så det kanske påverkar oxå (70/100)?
Hur mår ni andra?
Här är min från 24+0 (Är 24+5 idag)
Hej på er!
Här är allt bra. Har exakt 100 dagar kvar till BF nu och imorgon är det nere i tvåsiffrigt. Går in i v.27 på torsdag och ligger ca 6 kg plus nu.
Är helt ok med det då jag gick upp mycket mer med sonen, men då hade jag en mycket lägre startvikt oxå. Köpte gymkort på Vattenpalatset här i Lerum så jag tänkte köra lite vattengympa. Är bindningstid på 3 månader så det går ut sista september, och efter det lär jag inte vilja bada eller träna på ett bra tag så det blir alldeles lagom.
Någon annan som samlar mycket vatten? Vad kan man göra? Vigselringen går inte på längre och mina fötter och vader är ingen vacker syn. Jobbigt är det
Imorgon jobbar jag sista dagen för denna veckan och sen är jag ledig mellan torsdag till måndag. Ska åka tåg hem till övik för att delta på min älskade farfars begravning. Kanske man ska ha stödstrumpor när man ska sitta så länge?
Kramar till er!
Jag har köpt fina bäddset till vagnen så vi kör täcke i början. Efter det har jag en vinteråkpåse med lammullsfoder i som jag tänker ha under vintern. Den går att dela på så innan det blir som kallast kan bebis sova på underdelen i vagnen tänkte jag. Fick mail idag att vagnen är på väg, ska bli så kul när den kommer! Wiee
Just ja! Nere på tvåsiffrigt idag! Nu går det ändå fort