• Shibby 78

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Gekås har ju en del olika sorter och märken på sina sängkläder och dessutom varierande sortiment. Vi kanske bara hade tur som hittade, kanske var ett tillfälligt parti? 

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • Shibby 78

Ni som köpt täcke och kudde från Rätt start Exklusive, ska ni tillbaka till Gekås något så kolla efter detta märke

Passar till Rätt Start
    Tror vi gav runt en hundring per set, men jag minns inte riktigt
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • Shibby 78

Strössel: Ok, då förstår jag. Vi kommer att ha täcke till bebis. Hade det till första med. Kan inte se att det är någon större risk med ett tunt täcke än vad det är med en filt och sonen sov kanon med det han hade. Vi har sovrummet på källarvåningen och det skulle vara för svalt för bebis att sova utan något i vinter.

Denna gången har jag garderat mig med ett andningslarm med, men känner jag mig själv rätt så kommer jag väl springa där och kolla andningen för jämnan ändå, nojig som man kan vara
    Kollar fortfarande sonens andning ibland, trots att han fyller 6 år nu i höst. (fast inte så ofta så klart)

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-08-05 17:26:50 följande:
    Shibby: Har inte bestämt mig än om vi ska köpa andningslarm eller inte, men vi funderar på det. Isåfall blir det Snuza Halo.
    Det är det som vi köpt! Verkar toppenbra! Testade det på min man och det verkar fungera alldeles utmärkt
  • Shibby 78

Loppan: Vi har beställt det mesta på nätet med. Man kan hitta mycket till riktigt bra priser om man jämför med de dyrare kedjorna.

Jag vet att många nämt det innan men jag är lite glömsk, vad blev det för vagn för alla, och har ni fått hem den?

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-08-06 19:10:39 följande:
    Shibby; Vi har köpt en Emmaljunga/Babyproffsen Limited Edition citycross och citykorg en 2011, min man ska hämta den när han hämtar bilstolen för jag vill inte plocka ut den nu för den kostar 9000 kr ifall det skulle hända nåt.
    Vi hade en Emmaljunga sist, det är väldigt bra kvalite på deras vagnar. Vilken färg/färger har ni valt?
  • Shibby 78

Vi får liggdelen på måndag men jag googlade fram en bild:

Vi har dock beställt en med lufthjul och sen har vi en extra klädsel till liggkorgen i beige/blom mönster som följde med gratis.
    Köpte till en adapter och ett babyskydd som passade till vagnne med Den känns bra och smidig nu, jag hoppas vi är lika nöjda i vinter

(Teutonia Spirit S3)

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !