• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

besony skrev 2011-03-15 19:03:33 följande:
    Så klart kommer tiden att gå! Flört Ett tips är att syssla med något hobby, så det känns som tiden försvinner iväg. Om man orkar förstås! När har du inskrivningen? Jag har det imorgon. Tycker det ska bli spännande!
    Jag har tid för inskrivning den 22/3  fick egentligen den 29/3 men min man jobbade och han kunde inte få ledigt så vi fick en tidigare tid, och då får jag tiden för läkarbesöket och ul. Jag tycker det ska bli kul med inskrivning och ul Skrattande men ul får jag vänta med för läkaren var bara på mvc på måndagar och jag ska dit på tisdag !
  • strössel

Beso: Min man vill följa med på allt, allt är första gången för honom så han tycker det är spännande. Han är väldigt mån om mig frågar hur jag mår lagar middag och städar och fixa och donar Skrattande han var som fastklistrad vid skärmen vid vul. Men hade han inte velat följa med till mvc så hade det varit okay det med för allt annat väger upp jättemycket det med.

• strössel

Shibby: Vad tråkigt för din kollega , hoppas med det är en oerfaren läkare som sett fel. Har hon oxå gjort ivf ? Var det hennes första ul ? Jag ringde och frågade om jag fick ett vul i v 10 men det fick jag inte så jag får vänta till v 12. Tror det kommer se jättebra ut i morgon på ditt ul.

• strössel

Shibby: Det är det värt för att slippa oroa sig , jag får mitt gratis på mvc är jättenervös inför det. Tror oxå man kan slappna av efter det ul i den veckan. Då har den hängt med så länge och skött sig Skrattande då tror jag det går strålande resten av graviditeten.

• strössel
    Shibby 78 skrev 2011-03-16 14:25:28 följande:
    Tack för peppningen Vilket datum har du vul? Blir det slutet på mars då eller?
    Jag vet inte riktigt men jag ska på inskrivning den 22/3 nästa vecka på tisdag och läkaren var bara där på måndagar så det borde bli den 28/3 eller den 4/4 hon sa v 12 då borde det bli den 4/4 men vi får veta det på tisdag.

Idag har jag kräkts litervis så mycket har jag aldrig kräkts innan på en och samma gång. Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Känns som om jag bara vill sova i en vecka eller två.
  • strössel

Beso: Hur gick det på inskrivningen i dag ?

• strössel

Loppanlängtan: Vad skönt att allt såg bra ut, man får panik ibland. Jo det är tufft med illamåendet idag var det på håret att jag hann in på toan det bara kom. Och nu på kvällen är jag sugen på allt möjligt Flört 

Beso: Vad kul att det gick bra , ja tur det är lite KUB och UL annars hade det kännts väldigt länge till v 24 !

• strössel

Shibby: Åhh vilken fin bild njut av din graviditet nu Skrattande längtar till mitt UL och hoppas jag har samma tur som du.

• strössel
    Toppenloppan skrev 2011-03-18 14:29:00 följande:
    Hej flickor! Imorgon åker jag till Trysil och åker skidor en vecka. Kommer inte logga in på FL under semestern men hoppas mötas av fortsatt goda nyheter när jag kommer hem! Kram
    Ha så kul och njut av din semester Skrattande
  • strössel

Hur är det tjejer ?

Jag har som träningsvärk idag på utsidan av magen på båda sidorna. Nån mer som haft det ? Vad kan det bero på ? Inte så att det gör ont men det finns där och man känner av det lite grann. Den här veckan har varit överjävlig med illamående och kräkningar värsta veckan hittills sen v 6 jag började må illa.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !