"anonyma" vagnmissbrukare
jag har oxå tvättat med pulver, men vet från innan att det löser sig helt i vatten. Det är nästan doftfritt.
jag har oxå tvättat med pulver, men vet från innan att det löser sig helt i vatten. Det är nästan doftfritt.
Skapade nyss en egen tråd, men lägger in min ts här också för ni om någon borde ju kunna hjälpa mig
Vår barnvagnshistoria är verkligen lång och på gränsen till pinsam, men jag känner nu igen (tyvärr) att det är dags för byte. Behöver verkligen era tips och erfarenheter.
Våra krav:
Ordentlig suflett
Rymlig att sova i även med vintermundering och åkpåse upp till ca 3 år (har vilan i vagn ute på fsk)
Smidig att fälla ihop och inte ta upp hela bagageutrymmet i bilen
Klara av att rulla i snö och skogspromenader
Stabil
Vår vagnhistoria hittills är:
1. Bugaboo Cameleon (sonen växte ur den på längden, i övrigt grym)
2. Emmaljunga Scooter 2.0 (för kort och dålig suflett, dålig kvalite, chassit blev skevt direkt)
3. Babyjogger City Select (syskonvagn) köpte vi när vi fick barn nummer två och barn ett fortfarande ett tag till behövde åka vagn. Helt underbar vagn, mycket bra kvalite, smidig, tog ingen plats i bilen. Dock syskonvagn och onödigt stor att använda när bara ett barn behöver åka.
4. Emmaljunga Nitro (mycket nöjd med förutom två punkter, tar upp hela bagageutrymmet i bilen och nu när dottern börjar bli lång också så tar hennes huvud i metallbågen som står upp i ryggstödet. Högst obehagligt och vi får bulla upp med kuddar för att hon inte ska ligga mot metallbågen).
5. Bugaboo Bee - Används som komplement till Nitron när det inte är snö, shoppingvagn. Kommer behållas som extra vagn vid resor, shopping osv.
inte jag, men har iof inte sålt så många vagnar, bara 4, nej 5... (kollar bloggen och räknar) fan, 6 vagnar? Men inte upplevt några bråkiga köpare, iof har jag sålt bort vgnar i dåligt skick för väldigt lite pengar, och verkligen påtalat alla nackdelar.
Nitron är ju lättstyrd, men blir ganska lång ihopfälld. så då kävs att ni har tillräkligt djupt bagageutrymme.