Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-02-27 18:53:38 följande:
    Vi är ännu fler i verkligheten, hit kommer bara de som kommit så långt att de kan ställa sig upp framför gruppen och säga "hej, jag heter Ninna och jag är vagnmissbrukare..."
    Så sant, så sant.
    Majken 100421
  • Uliise
    stor grön drake skrev 2011-02-28 20:46:29 följande:
    men den var ju inte fin...
    Jag är ju en av dårarna som faktiskt tycker emmaljunga är snygga
    Jag kan bara hålla med! Emmaljunga slår de övriga i design. Brio hade också en sådan där stor dansk för nått år sedan, typ en Happy på steroider. Men inte heller den var särskilt snygg.
    Majken 100421
  • Uliise
    Alexis mamma skrev 2011-03-02 20:26:05 följande:
    oddervagnen fanns inte kvar men jag tycker deras retro e finare, men min favorit är simo classic i vitt fast den e väl kanske norsk eg men jag hade en dansk variant, stor med rejäla bromsar, o guuuud vad jag ångrar att jag sålde den!!!
    Ja den är fin, men om du gillar den designen så borde du söka på Emmaljunga Gondol, en riktig retro i samma stil som Simon!
    Majken 100421
  • Uliise
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-06 22:55:54 följande:
    Vad tror ni om att ha EL edge liggdel på ett CC chassi?? Är det "lagligt" ? tyckte d blev snyggt o lätt! :P
    Äh, d går ju inte o ladda upp bild här! :S
    Åh, vill gärna se bild på det! Och klart det går
    Majken 100421
  • Uliise
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-07 17:45:12 följande:
    Jaa, jag gillar den skarpt! Hade från början dark grey, men tröttnade på den. Nu har jag den i grönt, pro forest heter den. Jag älskar den! sen e där söta små grodor i suffletten, jättesött! :)
    Ja Pro forest är underbart snygg! Hade en City korg i pro forest till min dotter i somras Hade gärna haft sittdelen i det också.
    Majken 100421
  • Uliise
    sri skrev 2011-03-07 18:15:50 följande:
    Hej slänger in en fråga till er ni verkar ju ha lite koll på diverse vagnar...

Det är som så att vi ska ha vårt första barn i sommar och jag sitter och kollar på diverse vagnar för att försöka komma på vilken vagn som skulle passa oss. Så det jag undrar är har någon av er erfarenhet av Akta Grack Trekko? Har ni haft den från nyfödd med lift eller som sittvagn när de blivit större? Vad tycker ni om vagnen, är ni nöjda med den eller vad är fel på den? svara gärna med för och nackdelar.

Tackar sara
    Har ni provkört? Provat hur det ser ut för en bebis i den? För personligen tycker jag den verkar väldigt liten och inte så ombonad åt en liten bebis, och så är det ju det där med att man inte kan vända sittdelen också :S

Men fråga Wingtear, har för mig att hon har en Trekko!
    Majken 100421
  • Uliise
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-07 17:45:12 följande:
    Jaa, jag gillar den skarpt! Hade från början dark grey, men tröttnade på den. Nu har jag den i grönt, pro forest heter den. Jag älskar den! sen e där söta små grodor i suffletten, jättesött! :)
    Har kikat ibildtråden och Oj vad många fina vagnar du har Viktorsmamma! Du har alltså en City cross, en Edge och en Ozone?
    Majken 100421
  • Uliise
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-07 19:02:25 följande:
    Jaaa! hehe, min sambo blir galen på mig!
    men tänkte sälja bort vissa delar nu. jag behöver ju inte edge chassit eller city cross sittdelen. sen e jag lite osäker på om jag ska ha kvar ozone sittdelen. sonen sitter jättebra i den men han sover inte lika gott i den då han gärna vill ligga på sidan.
    igentligen skulle alla vagndelar säljas separat så man kunde satt ihop sin egen favorit! Tungan ute
    Så skulle det veerkligen vara! Det skriver vi under på tycker jag SkrattandeSkål
    Majken 100421
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare