• blåbär02

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-03-09 14:45:24 följande:
    Alla söta och glada!

Jag vill ha in era ÄL datum och BMI datum....Och hur många ggn ni ätit BDG...Så gör vi en ly lista!  Skrattande 
    ÄL 22/2 BIM 8/3
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-10 15:46:07 följande:
    Jag har inte fått min mens än! woho!  ;D

Men jag kommer vänta tills måndag morgon innan jag testar. =) 
    Åh, spännande! Håller mina tummar så hårt för dig! =)
    min mens har inte heller kommit, fast jag känner mig inte det minsta gravid =S
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-10 17:11:33 följande:
    Sorry tjejer!  Här har nu mensen kommit tror jag. Fick lite rosa på pappret nyss så antar att mensen är på G. Men jag har ingen värk eller något. Så det är skönt. 

Blir till att fortsätta en månad till!

Håller tummarna för er andra medans jag springer ner till hälsokost affären och köper nya Kapslar!

Vad synd.. =(

Självklart kör vi en månad till, nu jäklar!! =)
  • blåbär02

Mensen kom imorse... Som jag visste att den skulle till slut =/

Skulle ju enligt FL fått den den 28 feb, men min kropp spökade ju till det för mig förra månaden och kom sex dagar för tidigt, så nu är den tillbaka nästan som den ska. Fick ju den 8 feb och nu då, den 12 mars..

Har köpt ÄL stickor och nya BDG och håller nu tummarna denna månad istället.

*suck*

• blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-12 16:32:02 följande:
    Usch så tradigt. Vet hur det känns =/
    Men då stämmer det som jag trodde. Att du skulle ha den någon dag efter mej. Jag fick ju min den 7 förra omgången. Tänkte att FL måste ha fel.  

Brukar du använda ÄL stickor? Jag gör inte, jag tror man blir mer stressad då. Perfekt med nu omgång av BDG! =D

Håller tummarna för oss! 
    Ja det var synd. Ska besöka familjen till nästa helg, och det hade varit så underbart att få berätta att man hade ett litet pyre i magen.. Well well..

Det är första gången jag ska testa ÄL stickor.
    Sambon gillar ju inte detta med "planerat" sex, men han får bita ihop lite denna månad ;)

Vill kunna säga till läkaren senare (om vi inte får ett plus innan oktober vill säga) att vi har försökt så gott vi kunat.
    Med både stickor och bdg och ha sex under ÄL...

Hoppas verkligen på plus snart...
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-12 19:03:59 följande:
    Ja, den känslan att få berätta om det lilla fröet man har. Suck...någon gång är det väl dags! =)

Haha, okej. Ja det får han göra. Vill han det ska bli bebis så. =P

Jag har typ funderat på hur jag (eller vi såklart, haha) ska berätta för föräldrarna.
    Jag skulle vilka köpa små bodys med "mormors älskling" "morfars älskling" & "mosters älskling" på..
    hehe... kasnke knäppt att fundera så när man inte vet hur långt tid detta kommer att ta, men vi vill så gärna
    så det är såklart att man funderar lite.. ;)

=)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-13 09:58:40 följande:
    Haha, det har vi med. Jag bloggar så tänkte lägga upp bilden på gravtestet där...större del av familj och släkt läser den....Så tänkte se vem som ringer först ;)

Min man vill ge ultraljuds bilden till sin mamma. Men vi är lite oens där....för min sida får ju reda på det såååå mkt tidigare...finns risk att mamma ringer hans mamma då ju. =P 
    Vilken tur att jag inte är ensam att tänka på sånt =p haha.

Jag bloggar också men har inte nämnt detta alls där, men såklart skulle det vara kul att få göra det en vacker dag för familjen och släkten.. =)och att dom kan få följa med på vår resa.

Någon gång måste det väl vara våran tur..?
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-03-13 11:50:00 följande:
    Nej, vi håller ju det hemligt i stort sätt för alla. Inte ens på bloggen skriver jag om det.  Farligt ;D

Ja, det blir våran tur nu denne månaden! =D  Jag hoppas iallafall!   
    Ja det tycker jag också är lite farligt :p
    Det är bara min syster (ja och sambons familj eftersom han inte kan hålla tyst.. =P) som vet att vi verkligen försöker och där får det stanna. Om mamma och pappa skulle fråga så skulle jag nog berätta, men det är inget man går ut med på facebook eller på bloggen =p
    Men vet ju inte om detta ta en månad eller 4 år till eller ännu längre, och då vill jag absolut inte att massa "kompisar" på facebook ska veta =)
  • blåbär02
    NovemberBarn skrev 2011-03-14 12:01:19 följande:
    Har nån av er kännt nåt annorlunda i brösten sen ni började med BDG?
    Jag har i 1 vecka haft ömma bröstvårtor, inte själva brösten utan bara vårtorna.
    Dom är styva hela tiden oxå (som när man fryser) och så är dom hårda.
    Ser lite svullna och rödaktiga ut ibland oxå.
    Har aldrig haft såhär innan, det är därför jag undrar.
    I vanliga fall brukar jag få ont i brösten ca 1 vecka innan mens, men då bara
    i brösten och aldrig i vårtorna.
    Hoppas givetvis på att det är ett gravtecken, men blir lite fundersam på om
    det skulle kunna vara BDGn som gör det?
    Någon som känner igen sig?

Oj vad spännande! Hoppas att det är grav symptom! =)

Jag kände inte av något sådant..

• blåbär02

ÄL 27 mars & BIM 12 april

hur går det för er tjejer? har inte varit inne på ett par dagar =)

Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?