• blåbär02

Bidrottningsgele!?!?!?

ThaGirl skrev 2011-02-16 19:17:08 följande:
    Haha precis! Man kan oroa sig ifred....Dom andra behöver inte hjälpa till. Dom ska vara glada dom får reda på när det blivit något Haha ;D
    Ja men eller hur!?
    Hur går det för er? Själv tror jag att jag kan vara på g att få ägglossning fakitkst =) (fast enligt FL har jag ju haft det, men men =P)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-18 10:57:35 följande:
    Haha!

Det går bra! Vi håller planeringen på varannan dag så igår var det dags igen. ;)
    Jag har känt av i äggledarna nu i flera dagar..Så kanske är min på G med.
     Men vi fortsätter som planerat. Gubben är riktigt duktig på att hålla koll på allt. =)
    Han kollar så jag tar kapslarna...Och han vet vilka dagar...Blir riktigt stolt ! =D

Haha igår drog han ett skämt. Han mena på det att sen när han berättar att han ska bli pappa så skulle han säga " Jag ska bli pappa till 607 bi"  Haha, han säger jag kommer få bi ungar eftersom vi äter bidrottningsgele  ;D

Vad skönt att din sambo reagerar så iaf. MIn känner sig lite pressad om jag tex säger: Nu är det dags älskling, av med brallorna =D eller om jag berättar att jag har ägglossning... Så jag får köra på när jag vet att det är dags liksom =P Det är lite synd , men jag vill ju inte pressa honom heller, lika som att jag inte vill känna mig pressad av svärmor tex.

hihi, vad gulligt. bebisen kan ju få heta så innan den kommer ut ;)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-18 17:09:14 följande:
    Aha,  så var min man  i början med. Men efter ett tag börja han tröttna och sen dess sköter han sig. =)
    Så det kommer nog snart för din gubbe ;)

Haha bra ide! =D 
    Skönt att höra att inte bara min karl är/var så ;)
    Jag hoppas att det blir bättre med tiden.

Ha en fin helg!
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-19 21:38:48 följande:
    Jag tänkte bara springa in här lite snabbt...Det är fullmåne ikväll!
    När det är fullmåne och en kvinna har ÄL så är hon mkt mer fruktsam! Om ni förstår vad jag menar ...  Flört
    Jaså? det har jag alrdig hört talas om!! =) vad kul.
    synd att min grabb är galet trött ikväll.. =/ tror redan att han sover.. damn.
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-19 22:19:21 följande:
    Det är en gammal sed...Dom sa det förr i tiden. Jag är lite så ...så jag måste tro på det! =D

Ähh, en blompinne så löser det sig Flört 
    hehe, okej ;)
    ja det är väl värt ett försök. han sov inte än iaf ;)
  • blåbär02
    Hjärtat78 skrev 2011-02-20 19:07:38 följande:
    Även en av hennes kompisar hade oxå blivit gravid efter 1 månad, så det bådar gott.

Jag kände av min ÄL rejält den 9 feb så jag väntar på BIM nu på onsdag. Har väldigt svullna och stickande bröst, brukar inte ha det innan tant röd. Hade utomkveds ifjor i maj så jag hoppas att det äntligen blir min tur nu...
    Håller tummarna för dig med!! =)
    Och för alla andra här inne såklart ;) nu är det våran tur!
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-23 16:06:30 följande:
    Glömde...Jag skulle tagit Glandin-25 istället men häsokosts tanten rådde mej att pröva BDG då det påverkar bättre. =)
    Blev också rekomenderad BDG istället =)
    tror inte det hänt något denna månad, men ska köra en månad till, nu jäklar! =)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-25 10:26:44 följande:
    Så! Igår var sista ggn vi hade sex för att bli med barn så att säga!

Nu håller vi tummarna här hemma för att det blivit något!

Jag fortsätter att äta mina BDG varje kväll innan jag somnar fram till den 10 mars då jag har BMI. Sedan är det bara att vänta och se. =) 
    Håller tummarna för er! =)
    Vi satsar på nästa månad, tror inte att det hänt något denna tyvärr... =(
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-26 20:20:28 följande:
    Varför tror du inte det då? Känner du det på dej eller? 

Tack! 
    Ja, jag känner det på mig tyvärr... Känner ingenting spec än vad jag brukar.
    Men nu till mars, då jäklar! ;)
  • blåbär02
    ThaGirl skrev 2011-02-27 09:24:18 följande:
    Tråkigt!  Hoppas det funkar nu istället då! =)
    Ja ,de hoppas jag också =)

Måste bara fråga dig en grej.. Ni hade sex varannan dag, eller hur?!
    Hur många gånger per dag? 1 eller fler..?!
Svar på tråden Bidrottningsgele!?!?!?